news08.net/ads.txt

דרמה ברחוב ספרא בקרית מלאכי

יוגב איבגי, ידידים: “בתוך כשלוש דקות, פתחתי את הרכב והתינוק חזר לידי אמו”

פעם אחר פעם זה קורה – בקרית מלאכי. הפעם ברחוב ספרא – תינוק כבן שמונה חודשים ננעל ברכב לעיני אמו.

ישראל יפרח, מוקדן ידידים, ענה לשיחה והזעיק מתנדבים למקום. יוגב איבגי, מתנדב סניף קרית מלאכי, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו, חילץ יוגב את התינוק בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

לדבריו, ״הייתי בדרכי לסידורים, כשראיתי שיש קריאה בקבוצת החירום. מיד שיניתי כיוון ונסעתי למקום האירוע. כשהגעתי, התחלתי מיד בפעולות החילוץ. אמו של התינוק, על אף שהייתה נסערת מאוד, עזרה לי בהכוונה כדי שאוכל להגיע לידית הדלת. בתחילה התקשתי מעט, אך בתוך כשלוש דקות, פתחתי את הרכב והתינוק חזר לידי אמו. הרגע הזה שהדלת נפתחת והאמא מחבקת את התינוק, זה רגע מלא ברגשות מעורבים של אושר ושמחה. האמא הייתה אסירת תודה וביקשה למסור תודה ענקית לארגון ולכל המתנדבים”.

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

צילום: דוברות ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן