news08.net/ads.txt

דרמה ברחוב רוטשילד במזכרת בתיה

אליהו שמלה מ”ידידים”: ״תוך שלוש דקות הגעתי והתחלתי בחילוץ״

דרמה במזכרת בתיה במהלך חג הפורים – כאשר התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות פעוט כבן שלוש שננעל ברכב לעיני אמו ברחוב רוטשילד במזכרת בתיה.

שמואל פכטר, מוקדן ידידים, ענה לשיחה והזעיק את מתנדבי האיזור. אליהו שמלה וגיל אוריאל, מתנדבי סניף מזכרת בתיה, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו אליהו וגיל את הפעוט בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

אליהו מספר: ״קיבלתי את קריאת החירום במקום עבודתי. בבדיקה מהירה שערכתי גיליתי שאני במרחק שלוש דקות בלבד מהיעד. כמובן שעזבתי הכל ויצאתי במהירות למקום. כשהגעתי התברר לי שפעוט כבן שלוש ננעל בשגגה ברכב בזמן שהוא ואימו התכוננו לנסיעה. תוך דקות ספורות, יחד עם גיל שהצטרף אלי, חילצנו את הפעוט בשלום. האם התרגשה מאוד והודתה לנו על המקצעויות והמהירות. עבורי זו תחושת סיפוק מטורפת לזכות להציל חיים”.

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

צילום: דוברות ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן