news08.net/ads.txt

דרס, הכה ואז דקר למוות | צפו: תיעוד רצח נדב בוחניק ז”ל באשדוד

התיעוד הקשה על מותו של נדב בוחניק ז”ל נחשף הערב (ראשון)  במצלמות האבטחה של מרכזון המסחרי ברובע ט”ו. בתיעוד ממצלמות האבטחה ניתן לראות כיצד אלפסי דורס בעוצמה ובמתכוון את בוחניק בן ה-24 ז”ל ולאחר מכן דוקר אותו מספר דקירות שהובילו למותו. נגד אלפסי, כזכור, הוגש כתב אישום בגין ביצוע עבירות רצח וחבלה בכוונה מחמירה. צפו בתיעוד מהזירה, כפי שפורסם לראשונה על ידי תמיר סטיינמן, N12.

כזכור, על פי כתב האישום, לאחר ביצוע הרצח אלפסי חזר אל הרכב ונסע מהמקום. בוחניק הפצוע והמדמם לחץ בידו על פצע הדקירה בבטן מימין חצה את הכביש ועלה במדרגות המובילות אל הכניסה למרכז המסחרי, שם הבחין בעובדת במרכז.

בוחניק שהבחין בנוכחים במקום, ביקש ללחוץ על מקום הדקירה ולעצור את הדימום, עד להגעת כוחות ההצלה למקום. כעבור זמן קצר הוא החל לפרכס ואיבד את הכרתו.

כוחות הצלה שהגיעו למקום, מצאו אותו מדמם באופן מאסיבי, עם דופק צווארי חלש, חסר הכרה וללא נשימה. כעבור זמן קצר ליבו של בוחניק הפסיק לפעום ובוצעו בו פעולות החייאה מתקדמות שלא צלחו ומותו נקבע בשעה 15:30.

התיק נחקר בתחנת אשדוד. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות רצח וחבלה בכוונה מחמירה. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן