news08.net/ads.txt

ד”ר אלי לחמני: “חרם זה לא משחק ילדים, ניישם הלכה למעשה תכנית למגר את התופעה”

לדברי לחמני, אשתקד, סגני, עו”ד אופיר לסרי חבר המועצה מטעם אשדוד תנצח, הגיש הצעה לסדר בנושא ‘קיום מאבק עירוני בחרם נידוי ושיימינג בכל בתי הספר בעיר’. ההצעה התקבלה פה אחד. כל חברי המועצה הבינו כבר אז כי מדובר בעניין של חיים או מוות, שבו הטיפול חייב להיות מיידי.

יו”ר האופוזיציה בעיריית אשדוד, ד”ר אלי לחמני המתמודד המוביל לראשות העיר אשדוד התייחס לאירוע הטראגי בו שמה קץ לחייה ילדה בת 13 מכרמיאל.

“ויקטוריה טובה בילדר, ילדה בת 13 (!!!) שמה קץ לחייה לאחר שעברה חרם בבית הספר בו למדה. זהו אסון לאומי!”, כתב לחמני ברשומה שהעלה לרשת.

“נושא החרמות בבתי הספר מתחיל גם מכיתה א׳. אנו חווים זאת באופן יומיומי מסיפורים של חברים וקרובי משפחה. בשנה האחרונה השיח על חרמות התעצם, אולם עדיין זה קורה – ילד ועוד ילד ועוד ילד אינם מצליחים להתמודד עם הרוע של ילדים אחרים – ומשפחות שלמות מתרסקות מצער.

עצוב עוד יותר שמערכת החינוך לא מתמודדת עם חרמות והרבה פעמים מטאטאת את הבעייה מתחת לשטיח. חייבים למגר את התופעה הזו עד לסילוקה המלא. התאבדות של ילד צורבת את הלב, הנשמה נקרעת והתוצאה הטראגית מתרחשת לרוב משום שהמערכת לא טיפלה באירוע בזמן – גם כאשר הייתה מודעת לה.

חרם זה לא משחק ילדים, וצריך לעשות את הכל בשביל להחדיר לילדים ולבני הנוער יום אחר יום את המסר שהעלבת ילד אחר עלולה לגרום למותו.

אשתקד, סגני, עו”ד אופיר לסרי חבר המועצה מטעם אשדוד תנצח, הגיש הצעה לסדר בנושא ‘קיום מאבק עירוני בחרם נידוי ושיימינג בכל בתי הספר בעיר’. ההצעה התקבלה פה אחד. כל חברי המועצה הבינו כבר אז כי מדובר בעניין של חיים או מוות, שבו הטיפול חייב להיות מיידי.

כאשר נעמוד בראש ההנהגה העירונית ובמסגרת תכנית החינוך המתגבשת בימים אלה, ניישם הלכה למעשה את כל הדגשים שציין אופיר בהצעתו ובהם עיריית אשדוד תפעל בהתאם כדי לקיים הסברה בנושא באופן שוטף ומתמשך, להקים קבוצת ווטסאפ חירום ייעודית בכל בית ספר, ולהבהיר לילדים כי מי שיחצה את הקו האדום וישתמש בדרכי החרם – מתחם הענישה יהיה בלתי נסלח.

ליבי ליבי עם ההורים שהשאירו ילדה בבית וחזרו לחזות במותה.

המקרה הזה צריך ללמד אותנו – המבוגרים, ההורים – לפקוח עין ולא להקל ראש כאשר יש שינוי בהתנהגות ילדינו, לחקור, לשאול ולא לוותר למערכת עד אשר תיפתר הבעייה.

אני מתפלל שהמקרה של ויקטוריה טובה בילדר יהיה האחרון – ודרכו תשתנה תפיסת מערכת החינוך לגבי החרמות בכלל מכול סוג”.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן