ד”ר אסף אל-בר יוצא למאבק למען הקהילה הגאה: “לא יהיו אצלנו אזרחים סוג ב’ משום סוג”

חבר מועצת העיר רחובות, חילק דגלי גאווה לצועדים על מנת להגביר את הנראות של הקהילה הגאה בהפגנות ולצאת באמירה חד משמעית שברחובות נאבקים בלהטבפוביה

כחלק מגל המחאות ששוטף את הארץ בחודשיים האחרונים התקיימה בתחילת השבוע ברחובות מחאה כנגד הרפורמה המשפטית בעקבות פיטורי שר הביטחון גלנט על ידי ראש הממשלה.

כידוע, ההפגנות ברחובות מובלות ע”י מספר ארגונים ובניהם חברי הקהילה הגאה ברחובות – אך בפועל יש מיעוט של דגלי גאווה בהפגנות. בהפגנה שנערכה בשני האחרון חילק חבר המועצה ד”ר אסף אל-בר דגלי גאווה לצועדים על מנת להגביר את הנראות של הקהילה הגאה בהפגנות ולצאת באמירה חד משמעית שברחובות נאבקים בלהטבפוביה.

לדברי ד”ר אסף אל-בר, “לצערי הרב בהפגנות ובדוכנים אנחנו נתקלים בתופעות קשות של להטופוביה. אנחנו לא נסכים לכך. לא יהיו אצלנו אזרחים סוג ב’ משום סוג.

“כמזרחי, וכמחזיק תיק נוער בסיכון, לא אסכים שיתייחסו למזרחיים כאזרחים סוג ב’, אך גם לא אסכים שיתייחסו לחברי וחברות הקהילה הגאה באלימות או שתהיה כל סוג של אפליה. ניאבק באפליה ובאי השוויון בכל החזיתות”.

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן