ד”ר באום: “במסגרת המו״מ הקואליציוני ביקשתי להמשיך ולהחזיק בתיק אזרחים ותיקים ואוכלוסיות מיוחדות, אני פשוט אוהבת אתכם”

טקס הענקת מלגות 2018|רוני באום

הבוקר (רביעי) נערך אירוע הצדעה לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים שהתקיים במסגרת חודש האזרח המבוגר ברחובות. האזרחים הותיקים של רחובות מילאו את היכל התרבות וצפו במופע ״שלאגר״ עם ששי קשת ונהנו מיריד מידע של כל השירותים הרלוונטיים עבורם בעיר. במעמד המרגש נטלו חלק ראש העיר רחמים מלול עם רעייתו זהבה, ד”ר רוני באום – חברת המועצה ומחזיקת תיק אזרחים ותיקים ואוכלוסיות מיוחדות, אירית שיפריס מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעריית רחובות, ענת יולס מנהלת המחלקה לרווחת האזרח המבוגר ואורית גהסי מהמחלקה שהנחתה את האירוע.

ראש העיר רחמים מלול בירך את הנוכחים ואמר: ״בלעדיכם החברה לא יכולה להתקיים. אנחנו מציינים את חודש האזרח המבוגר באהבה, כי אנחנו מעריכים את תרומתכם לחברה. אתם מהווים נדבך מאוד חשוב במרקם המשפחתי והחברתי. תמשיכו לבוא לאירועים שלנו- זה מחייב אותנו״. ד”ר רוני באום, חברת המועצה מחזיקת תיק אזרחים ותיקים ואוכלוסיות מיוחדות: ״במסגרת המו״מ הקואליציוני ביקשתי להמשיך ולהחזיק בתיק אזרחים ותיקים ואוכלוסיות מיוחדות משני טעמים. האחד, זהו אתגר גדול עבורי ועבור החברה עם העליה בתוחלת החיים. השני, אני פשוט אוהבת אתכם. נהניתי ללוות אתכם בחמש השנים האחרונות, ואני מודה לכל שותפי בפורום השולחן העגול שעוסק יום יום באזרחים הותיקים שבעיר״. אירית שיפריס, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: ״כדי להזדקן – לא צריך כשרון או יכולת, אבל אף פעם לא מאוחר לעשות את כל מה שרציתם. יש הרבה פעילויות שמחכות לכם ברחובות, רק תבואו״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן