news08.net/ads.txt

ד”ר דב אלבוקרק מונה לסמנכ”ל הרפואה במאוחדת

ד”ר דב אלבוקרק (55), מונה לסמנכ”ל חטיבת הרפואה בקופת חולים מאוחדת, והוא יחליף בתפקידו את ד”ר דוד מוסינזון ששימש בתפקיד במשך 10 השנים האחרונות. ד”ר אלבוקרק הוא מומחה ברפואת ילדים מטעם אוניברסיטת תל אביב, ובעל התמחות במנהל רפואי.

לד”ר אלבוקרק ניסיון רב בהובלת מערכות וארגונים רפואיים: צה”ל, כללית, פרטי-ציבורי וממשלתי. בין תפקידיו, כיהן כסגן מנהל מרכז רפואי רבין, פתח תקווה, ניהל את המרכז הרפואי שיקומי רעות בתל אביב, שירת כעוזר הרפואי של מנכ”ל משרד הבריאות, נשא בתפקידי ליבה בצה”ל ביניהם: מפקד רפואה של פיקוד מרכז, ראש ענף מיון רפואי ורפואה תעסוקתית, קצין רפואה של אוגדת איו”ש, והשתחרר בדרגת אל”מ.

ד”ר אלבוקרק ניהל תהליכי מטה ומהלכים ארגוניים מורכבים. במסגרת עשייתו בארגוני בריאות, ניהל בית חולים, הוביל הקמה של שירותי אשפוז ומרפאה, הקים מכון למחקר ופיתוח, קידם חדשנות ושיתוף פעולה עם חברות הזנק ומוסדות להשכלה גבוהה, פיתח שיתופי פעולה בינלאומיים, השתתף במשלחות הצלה של צה”ל, והוביל הקמה של תשתיות רפואיות.

מנכ”לית מאוחדת, סיגל רגב רוזנברג ברכה על המינוי החדש: “אנו מצרפים לכוחותינו סמנכ”ל רפואה מקצועי ובעל ניסיון עשיר. אני בטוחה כי ד”ר אלבוקרק יביא למאוחדת ידע רב וסטנדרטים גבוהים ויפעל לחדש ולהמשיך לשפר את חטיבת הרפואה ואיכות הטיפול הרפואי בכלל, וימשיך את דרכו של ד”ר מוסינזון. ד”ר מוסינזון בנה את חטיבת הרפואה כגוף מקצועי, גיבש וביסס תשתית לקידום איכות רפואית וטיפולית והוביל לפריצת דרך בגיבוש מודל שירותי הרפואה ההיברידית בישראל ובעולם. אני מודה לד”ר מוסינזון על עשור של עשייה למען מאוחדת ולמען מבוטחיה, בפרט בשנתיים האחרונות בהן הוא הוביל ביד רמה את ההתמודדות שלנו עם מגיפת הקורונה, כשלצד זאת המשיך לנהל את הפעילות השגרתית של הקופה”.

לדבריו של ד”ר דב אלבוקרק, “חטיבת הרפואה במאוחדת עומדת בחוד החנית של הקופה, בתקופה מאתגרת ומרתקת למערכת הבריאות. לכבוד הוא לי לפעול לפיתוח צוותי הרופאים, האחיות ומקצועות הבריאות, קידום החדשנות, הטכנולוגיה והמחקר הרפואי, כל זאת למען בריאות מבוטחי מאוחדת ברחבי הארץ וקידום הרפואה בישראל. אני רואה בתפקיד שליחות ואחריות גדולה ומודה למנכ”לית סיגל רגב רוזנברג ולדירקטוריון מאוחדת על המינוי והבעת האמון בי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן