news08.net/ads.txt

ד”ר וייסבוך שכמעט נרצחה: “אחזור לבאר יעקב, למטופלים שלי שאני אוהבת – וזה לא ישבור אותי”

“יש לי שבעה תפרים בקרקפת. היה קרע שהגיע ממש עד לגולגולת. כאילו קרע מאוד גדול, הדם נפסק, תודה לאל, עשו CT והכול תקין. וזהו, ואני משתפרת לאט לאט. אני משתדלת להיות חזקה, וזה חלק מהעניין שאני רוצה להעביר פה” – כך, באומץ רב, חשפה ד”ר אידית וייסבוך, הרופאה שהותקפה בגרזן מברזל בשבוע שעבר במרפאת ‘כללית’ בבאר יעקב סיפרה על הפציעות מהן היא סובלת בראיון למהדורה המרכזית ב-‘ערוץ 12’.

על הרגעים המפחידים שחוותה סיפרה: “חשבתי שאני אמות” סיפרה וייסבוך אשר הוסיפה: “המרפאה למעשה עמדה להיסגר, אני הייתי בחדרי, דיברתי בטלפון עם בעלי, והוא פתאום התפרץ לחדרי. איכשהו הצלחתי להדוף אותו, והדפתי אותו החוצה ונעלתי את הדלת. המשכתי בשיחת הטלפון ואז פתאום אני רואה אותו מולי, מוציא מין איזה כלי מברזל שלא זיהיתי אותו ומתחיל להלום בראשי. זה לא היה פעם אחת או שתיים, זה היה הרבה פעמים. ואני פשוט התחלתי לצרוח, פשוט לצרוח. וזה היה גם כואב וגם התחיל לרדת מלא מלא דם”

“אני לא יודעת מה קרה אחרי זה, אבל איכשהו הצלחתי להתנתק ממנו, יכול להיות שהדפתי אותו כי יש לי חבלות בידיים, ולצאת מהחדר בצרחות, וכולי מלאה בדם וכל המסדרון מלא בדם. ואז שמעו את הצרחות שלי, יצאה הרופאה מהחדר, הביאה אותי למקום אחר, סגרנו את הדלת, היא ניסתה לעצור את הדם”.

בתום הראיון נשאלה וייסבוך, המתגוררת במזכרת בתיה, האם קיים בה חשש לשוב לעבודה, והיא השיבה: “רפואה בשבילי זו דרך חיים, אלו החיים שלי. אני ממשיכה ברפואה, אני אמשיך להשקיע את מה שעשיתי בעבר, אני אחזור, אני אחזור לבאר יעקב, למרפאה שלי, למטופלים שלי שאני אוהבת וזה לא ישבור אותי”.

(צילום ארכיון, יחצ כללית)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן