ד”ר יובל בדולח נבחר למנהל הרפואי המצטיין של מאוחדת במחוז ירושלים לשנת 2023

“הבחירה במרכז בריאות האישה ובניהול הרפואי של המרכז מהווה עבורי הכרה של הנהלת מאוחדת במצוינות של כל צוות העובדים המסור שלנו”

באירוע הוקרה שנערך בסוף חודש שעבר לרופאות ולרופאים המנהלים בקופת חולים מאוחדת, לרגל יום הרופא, נבחר ד”ר יובל בדולח למנהל הרפואי המצטיין של מאוחדת במחוז ירושלים לשנת 2023. סמנכ”ל הרפואה של הקופה ד”ר דב אלבוקרק, והמנהל הרפואי במחוז ירושלים ד”ר מנחם ביתן, העניקו לד”ר בדולח את תעודת ההצטיינות בטקס החגיגי שכלל את כל מחוזות הקופה בארץ.

ד”ר יובל בדולח, רופא מומחה ברפואת נשים ופריון, עובד במאוחדת כבר יותר מ-25 שנה. מזה מספר שנים משמש ד”ר בדולח כמנהל הרפואי של מרכז בריאות האישה ומוקד הנשים בבית אגד בירושלים. מרכז זה, הוא הגדול ביותר במחוז ירושלים, אשר מעניק טיפול לאלפי נשים ע”י רופאים מומחים וכולל גם מיון לנשים, מרפאת פוריות ומרפאת הריון בסיכון, מרפאת הריון עודף, מערך אולטרסאונד נשים, יחידת לקיחת בדיקות דם, יעוץ גנטי, מערך פסיכו-סוציאלי, יעוץ לגיל המעבר, יעוץ לבריאות מינית, אחיות מומחיות וכן אחיות ליווי הריון ויעוץ הנקה.

ד”ר יובל בדולח: “הבחירה במרכז בריאות האישה ובניהול הרפואי של המרכז מהווה עבורי הכרה של הנהלת מאוחדת במצוינות של כל צוות העובדים המסור שלנו, ובאמון הרב ביכולתנו להעניק טיפול מקצועי ברמה גבוהה לכלל הנשים. הטיפול בנושאים המטופלים במרכז, לרבות הטיפול המורכב בנשים ובזוגות החווים קשיים בפוריות, מחייב אותנו כצוות מטפל התחדשות מתמדת וחשיבה יצירתית “מחוץ לקופסא”, כל העת. אני גאה להיות חלק מהצוות המוביל של מרכז בריאות האישה בירושלים הכולל את אפרת תורג’מן המנהלת אדמיניסטרטיבית, אושרית ון–לובין מנהלת הסיעוד ונילי כהן טכנאית אולטרסאונד גינקולוגי מחוזי”.

ד”ר מנחם ביתן, המנהל הרפואי של מאוחדת במחוז ירושלים: “ד”ר יובל בדולח הוא רופא ואדם משכמו ומעלה. בהובלתו הפך מרכז בריאות האישה למוקד ידע וכן, מוקד טיפול עיקרי לרפואת הנשים בירושלים והסביבה. בנוסף, ד”ר בדולח מפתח בהצלחה את המרכז כל העת, מצליח לייצר עבודה פורייה ומוביל חדשנות רפואית ויוזמות המשפרות הן את תפוקות העבודה והן את איכותה”.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מורין שחר-וידאו אנד מור

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן