news08.net/ads.txt

האב שנאשם ברצח בנו בקריית גת שוחרר לביתו ללא תנאים מגבילים

אביו של הנער בן ה-14, שנדקר ונרצח בביתו בחודש מרץ האחרון, שוחרר לביתו ללא תנאים מגבילים בשל הקפאת ההליכים המשפטיים נגדו. הגבר, בן 37 מקריית גת, נעצר לפני כחצי שנה לאחר שבנו נדקר ונרצח בביתם בקרית גת. בשל הנסיבות הייחודיות של התיק, עורכי דינו ביקשו להקפיא את ההליכים והמשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עמית מררי, הסכים לבקשה.

כזכור, אם המשפחה היא זו שהזעיקה את המשטרה, ואמרה כי בעלה דוקר את בנה במהלך התקף פסיכוטי. תחילה, נמלט האב מהמקום כשבנו במצב אנוש, אך בהמשך הוא נעצר. זמן קצר מאוחר יותר נקבע מותו של בן ה-14 בבית החולים ברזילי.

צו איסור פרסום הוטל על הפרשה עוד בחודש אפריל, אז הוגש כתב אישום נגד האב – בגין רצח בנסיבות מחמירות. במהלך החקירה התגלה כי ככל הנראה האב היה תחת השפעת סמים שניתנו לו, לכאורה, על ידי מטפל אלטרנטיבי ושהביאו אותו למצב בו הוא לא מודע למעשיו.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן