news08.net/ads.txt

האגודה למען החייל גדרה שלחה 425 משלוחי מנות לחיילי המושבה וחיילי גבעתי המאומצים

האגודה למען החייל גדרה סיימה את משלוח החבילות לחיילי גדרה. השנה נשלחו 425 חבילות לחיילי גבעתי המאומצים על ידי האגודה.

גם השנה חולקו משלוחי מנות ללוחמים ותומכי לחימה בני גדרה עפ”י מיטב המסורת הנהוגה באגודה למען החייל. החיילים נהנו מחבילות עשירות מלאות כל טוב, אשר הגיעו עד אליהם וסיפקו להם אתנחתא מתוקה, טעימה ואוהבת. הכנת החבילות לחג הפורים היא אחת היוזמות שמקדמים באגודה למען החייל. חברי האגודה מאמינים שיש ערך גדול לעובדה שבהכנת המנות משתתפים גם ילדי הגנים, ותלמידי בתי ספר היסודיים והתיכוניים.

בעשייה זו באות לידי ביטוי מחשבה, יצירתיות ונתינה, הממחישות את ההערכה העמוקה לחיילי היישוב המשקיעים לילות כימים למען ביטחון תושבי ישראל. ילדי הגנים זכו בסוף השבוע לביקור של חיילי גבעתי ומתנדבי האגודה, שהצטלמו ואספו את המארזים העמוסים כל טוב. הנוכחים במקום דיווחו כי הייתה זו חוויה מיוחדת לראות את ילדי הגנים מחבקים את החיילים שהחזירו להם אהבה. החבילות הוכנו לפי מפרט שנבנה על פי בקשות החיילים, נצבעו וצוירו על ידי הילדים וצורפו להן ברכות אישיות וכן ברכותיהם ראש המועצה ויו”ר האגודה. על הפרויקט אחראים מתנדבי האגודה סניף גדרה, שעמלו וטרחו בהשגת כתובות החיילים וכן סידרו את החבילות שהועברו לדאר ישראל.

הפרויקט הבורך נעשה בסיוע ועזרה של המועצה המקומית והעומד בראשה, יואל גמליאל, מנהלת אגף החינוך במועצה – ענת קוך ומנהלת גני הילדים – ברכי יעיש. חברי האגודה ביקשו להודות להם על תרומתם הגדולה להצלחת הפרוייקט וציינו: “זה המקום לפרגן ולהגיד תודה ענקית לגננות המקסימות, הסייעות, מנהלות בתי הספר היסודיים והתיכוניים, יישר כוח”.

יואל גמליאל, ראש המועצה מסר: “אני מבקש להודות לחברי האגודה למען החייל על עבודת הקודש שהם עושים ביישוב שלנו ודואגים לשמח חזרה את חיילנו. ישר כוח לכל העוסקים במלאכה וחג פורים שמח”.

עוד ציינו באגודה כי גם בחג הפסח הקרוב חיילים נזקקים יקבלו חבילות מתרומות תושבי גדרה ומחוצה לה ואיסוף מוצרים דרך מחלקת הנוער במרכז אופק.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן