news08.net/ads.txt

האגף הביטחוני חברתי במשרד הביטחון באילת בסדנאות לקראת גיוס

הסדנא שמועברת לתלמידי י”א מתמקדת בחיזוק הנכונות והמוכנות לשירות קרבי ומשמעותי בצה”ל. במסגרתה דנים המנחים עם התלמידים בשאלה מהו צה”ל בשבילם, מה החשיבות בשירות משמעותי, וכן נותנים להם דגשים על המשך התהליך עד לגיוס.

היחידה להכנה לצה”ל וגדנ”ע באגף הביטחוני חברתי במשרד הביטחון מקיימת בימים אלה בעיר אילת פעילות אינטנסיבית לעידוד גיוס ושירות משמעותי. 30 לוחמים ולוחמות ממפקדת זרוע היבשה ו-30 פורשי צה”ל בדרגת סא”ל ומעלה פוקדים את כל בתי הספר בעיר ונפגשים עם התלמידים והתלמידות.

הסדנא שמועברת לתלמידי י”א מתמקדת בחיזוק הנכונות והמוכנות לשירות קרבי ומשמעותי בצה”ל. במסגרתה דנים המנחים עם התלמידים בשאלה מהו צה”ל בשבילם, מה החשיבות בשירות משמעותי, וכן נותנים להם דגשים על המשך התהליך עד לגיוס. בסדנא שמועברת לתלמידי י”ב – “רגע לפני גיוס” – מתקיים שיח על שירות משמעותי, חיזוק תחושת המסוגלות והתמודדות עם קושי בשירות. התלמידים מקבלים דגשים על המשך התהליך עד לגיוסם, ומעלים שאלות שמעניינות אותם רגע לפני שהם עולים על מדים.

סדנא נוספת מיועדת להורי המתגייסים העתידיים ומטרתה ליצור שיח על חשיבות תפקידם בתהליך, לשמוע מה החששות שלהם ולנהל שיח על ההבדלים בין התערבות למעורבות.

דליה ינקו, ראשת האגף הביטחוני חברתי במשרד הביטחון: “מידי שנה אנחנו מגיעים לאילת ופוגשים את תלמידי ותלמידות י”א-י”ב. אנחנו מודים לעיר על הפעילות האינטנסיבית שהיא עושה עבור בני הנוער שלה, ומוקירים את שיתוף הפעולה המיטבי עם בתי הספר והרשויות המקומית למען בני ובנות העיר”.

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן