news08.net/ads.txt

האגרוף בפרצוף הוכר כתאונת עבודה של קשיש בן 80 שעבד כשומר בחניון בעיר

אשה נפגעת אלימות

קשיש בן 80 שעבד כשומר בחניון בעיר, הותקף לפני כשנתיים על ידי נהג צעיר שרצה להיכנס לחניון לשם הוצאת רכב והכנסת רכב במקומו. השומר  סירב לכך, עקב הוראות שקיבל ממעסיקיו, אך הדבר לא מנע מהצעיר לאיים עליו, ולגעור בו בקול שיפתח את השער. לאחר שהשומר עמד בסירובו, החל הצעיר להכותו מכות נמרצות. כתוצאה מהמכות נפל השומר הקשיש לאחור ונחבל ומשקפיו היקרים נשברו.

אך האירוע לא הסתיים בנזקים לרכוש – אל המקום הוזעקה ניידת של מד”א והקשיש הובהל לבית החולים קפלן שם נמצא כי הקשיש סובל משבר בשורש כף היד, מדימום בפניו ומרגישות בצוואר ובחגורת הכתפיים. במקביל, אל האירוע הוזעקו שוטרים שפתחו בחקירה פלילית, שבסיומה הודה הצעיר בביצוע העבירה.

כתב אישום הוגש נגד הצעיר לבית משפט השלום ברחובות וזה הרשיע אותו בסעיף של הכאת זקן וגרימת נזק של ממש. על הצעיר נגזרו 6 חודשים של עבודות שירות, 6 חודשים של מאסר על תנאי, וכן תשלום פיצוי בסך 3,000 שקלים לקשיש. הקשיש הגיע אל משרדו של עוה”ד חיים פרנק, אשר הגיש תביעה בשמו למוסד לביטוח לאומי ובה דרש להכיר באירוע כתאונת עבודה ולהעניק לו תגמולים בהתאם. הועדה רפואית של המל”ל קבעה לקשיש נכות לצמיתות בשיעור של 35% המעניקה לו גמלה חודשית עד סוף חייו.

בנוסף, בימים האחרונים הגיש הקשיש באמצעות עוה”ד פרנק תביעה אזרחית כנגד הצעיר המכה על מנת שיפצה אותו על נזקיו הרבים. לדברי עוה”ד פרנק, סובל הקשיש מאז האירוע מהגבלה ניכרת בתנועות הצוואר והראש, מכאבים עזים, מהגבלה ניכרת בתנועות כף יד שמאל, ובעיות נפשיות. הוא סובל מבעיות שינה, אובחן כסובל מאפקט חרדתי, מסימנים דיכאוניים ומקשיי הסתגלות בעקבות האירוע. בתביעה טוען עוה”ד פרנק לסבל ולכאב רבים לקשיש בשל האירוע וכן להוצאות רפואיות רבות. כמו כן, הוא דורש שהצעיר המכה יפצה את הקשיש גם בגין מימון העזרה התפקודית שלה נזדקק ושאליה יזדקק גם בעתיד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן