האוניברסיטה העברית הגיעה לאופקים

במסגרת האירוע, הוצגו חברות סטרטאפ חדשניות בתחום האגרו-טק, אשר הוקמו על ידי בוגרים ואנשי סגל של הפקולטה, במסגרת מועדון “פקולטק” של האוניברסיטה העברית | האירוע התקיים במרכז החדשנות באופקים

“פקולטק” – מועדון היזמות הסטודנטיאלי של הפקולטה לחקלאות של אוניברסיטה העברית, יחד עם עיריית אופקים ותנועת אור, קיימו במתחם החדשנות בעיר אירוע משותף לקידום יזמות בתחום האגריפודטק: “אבן דרך משמעותית בבניית עתיד הנגב, והפיכתו למרכז החדש של ישראל”

אירוע משותף בין “פקולטק” מבית הפקולטה לחקלאות, מזון וסביבה של האוניברסיטה העברית, עירית אופקים ותנועת אור התקיים השבוע באופקים.

האירוע, שהתקיים במתחם Sarona Partners שנפתח לאחרונה בעיר, נערך במסגרת השותפות החזקה הקיימת בין הגופים, במטרה לחזק את תחום האגרופוד טק בעיר ולחשוף סטודנטים וחוקרים מהפקולטה לעשייה בעיר ובאזור, ולעשייה המיוחדת של “פקולטק” והאוניברסיטה העברית.

במסגרת האירוע, הוצגו חברות סטרטאפ חדשניות בתחום האגרו-טק, אשר הוקמו על ידי בוגרים ואנשי סגל של הפקולטה, במסגרת מועדון “פקולטק” של האוניברסיטה העברית: חברת Kinko-Tech, המייצרת חלבון אלטרנטיבי מפטריות, חברת Wilk, הפועלת לייצר חלב אם מתורבת, וחברת PlanetTell, הפועלת לזיהוי ביוסטימולנטים (חומר שאינו דשן המסייע לגדילת צמחים) בשלבי סטרס מוקדמים בצמח.

מועדון היזמות “פקולטק” של הפקולטה לחקלאות, מזון וסביבה באוניברסיטה העברית, הוקם כארגון סטודנטיאלי ללא כוונות רווח, על מנת לקשר בין האקדמיה, התעשייה והחדשנות, ובמטרה לקדם הקמה של מיזמים חדשניים שיספקו פתרונות לאתגרים מהותיים באגרופוד טק, תעשיות המזון, החקלאות והסביבה. הארגון פועל תחת הנהלת וחסות הפקולטה לחקלאות ובשיתוף עם מרכז היזמות האוניברסיטאי ASPER HUJI Innovate.

“שמחנו לחשוף בפני המשתתפים את האפשרויות שנפתחות במרכז החדשנות באופקים”, אמר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו.

“חשוב שכל הקהל הרלוונטי יכיר את ההזדמנויות, הסטארטאפים והטכנולוגיות החדשניות בתחום האגרי-פודטק באופקים, ואת עתיד החדשנות והיזמות בתחום בנגב המערבי. אני מודה למועדון היזמות של הפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית, לאגף לפיתוח אורבני בעיריית אופקים ולתנועת אור על קיום האירוע החשוב שמקבל דווקא בתקופה זאת של חרם אקדמי על ישראל משמעות מיוחדת”.

פרופ’ שאול בורדמן, דיקן הפקולטה לחקלאות, מזון וסביבה של האוניברסיטה העברית:

“אנחנו בפקולטה ממקמים את שיתוף הפעולה ההולך ומתחזק עם עיריית אופקים בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו גאים ושמחים לשתף פעולה עם העיר, בפרויקטים שונים בתחום החינוך, ההכשרות המקצועיות והחדשנות בתחומי האגריטק, הפודטק והביוטק. בנוסף, אנו רואים חשיבות עליונה בשילוב בוגרינו בקרב גורמים שונים בתעשייה, דבר המאפשר שימוש במחקר ובפיתוח החדשני בתחומים אלה, לא רק לטובת המדע אלא גם לטובת הציבור”.

רוני פלמר, מנכ”ל תנועת אור:

“החיבור בין היזמים והחברות המעולות שגדלו בפקולטה לחקלאות, לבין העיר אופקים וחברות האגרוטק מהנגב המערבי במרכז החדשנות, הוא טבעי ומדויק. אין ספק שהשותפות עם הפקולטה לחקלאות באוניברסיטה העברית, עיריית אופקים ותנועת אור, היא אבן דרך משמעותית בבניית עתיד הנגב, והפיכתו למרכז החדש של ישראל דווקא בתקופה זו, ואנחנו נמשיך לבנות את העתיד של ישראל כאן באופקים וברחבי הנגב”.

 

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: תהילה חורי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן