news08.net/ads.txt

האונס בגדרה | “מעדות המתלוננת עולה תמונה קשה ביותר על החוויה הטראומתית שחוותה”

על פרשת האונס המזעזעת בשכונת גולדה בגדרה – פורסם לראשונה בחדשות 08.

מדינה שלמה הזדעזעה עם הידיעה על האונס שהתרחש בגדרה. כזכור, המשטרה עצרה אמש תושב הפזורה הבדואית בחשד לאונס אישה בגדרה ולפני זמן קצר הוארך מעצרו בבית המשפט.

חוקרי היחידה המרכזית במחוז מרכז פתחו ביום שישי האחרון (3.2.23) בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח על אירוע אונס חמור וקשה בגדרה במהלך פריצה לדירה ביישוב. בתוך כך, במהלך סוף השבוע הוקם במשרדי ימ”ר מרכז חפ”ק מבצעי בפיקוד מפקד מחוז מרכז- ניצב אבי ביטון, ממנו נוהל המצוד אחר החשוד, בשילוב יחידות מיוחדות של מחוז מרכז, יח’ 33 בלהב ולוחמי מג”ב, תוך הפעלת כל האמצעים והיכולות למעצר החשוד.

כאמור, בתום פעילות מבצעית חוצת מחוזות, עצרה המשטרה את החשוד המרכזי – תושב הפזורה הבדואית כבן 22.

לפני זמן קצר הסתיים בבית המשפט בראשל”צ דיון בבקשה להאריך את מעצרו, בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, במסגרתו ציין השופט כי “קיים חשד סביר בעוצמה גבוהה לכך כי החשוד ביצע את המעשים המיוחסים לו….וכי מעדות המתלוננת עולה תמונה קשה ביותר על החוויה הטראומתית שחוותה..” בנוסף ציין השופט כי “החשש מפני שיבוש ההליכים לאור פעולות החקירה שמבקשת היחידה החוקרת לבצע, מצאתי כי יש מקום לאפשר ליחידה החוקרת פרק זמן משמעותי לקידום החקירה…”

בתום הדיון החליט השופט כי מעצרו של החשוד יוארך עד לתאריך 13.2.23.

◼️◼️◼️

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי בירך את שוטרי היחידה המרכזית של מחוז מרכז שפעלו מאז אירע המקרה המזעזע יחד עם יחידות משטרה נוספות עד למעצר חשוד באונס בגדרה וחשודים נוספים. מאז שהוזעקה משטרת ישראל לביתה של המתלוננת הורה המפכ״ל לכלל היחידות לתת כל סיוע טכנולוגי וחקירתי למחוז מרכז במטרה להביא למעצר החשוד כמה שיותר מהר. המפכ״ל ברך הערב את מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון שהוביל את הפיקוד על הכוחות.

לדבריו, ״מהרגע הראשון פתחנו את כל המעבדות לטובת חקירת האונס בגדרה ולא חסכנו בשום אמצעי טכנולוגי וחקירתי במטרה להגיע לחשוד. אני מברך את שוטרי ימ״ר מרכז וכל השוטרים שהיו מעורבים במצוד והמעצר המורכב. משטרת ישראל תעשה הכל כדי להביא את החשוד באונס לדין ונדרוש להטיל עליו עונש כבד״.

כפי שפורסם בצאת השבת בחדשות 08, ימ”ר מרכז עצרה במסגרת מצוד מבצעי שנוהל בפיקוד ממ”ז מרכז, חשוד באונס אישה בגדרה וכן עצרה שישה חשודים נוספים בני הפזורה הבדואית.

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, פיקד החל משעות הבוקר על חפ”ק מיוחד שהוקם במטה המחוז, בו ניהלו בלשי ימ”ר מרכז, יחד עם מערכי משטרה נוספים, מצוד אחר החשוד באונס של תושבת גדרה, בשנות ה-30 לחייה בדירתה אתמול לפנות בוקר. בתוך כך, קציני ימ”ר מרכז סקרו בפני הממ”ז את ממצאי החקירה והמצוד, לרבות ממצאים פורנזים, תיעודיים ואמצעים טכנולוגיים נוספים, המצביעים על חשד כלפי בני משפחה אחת, שככה”נ עובדים בעיר. ניצב אבי ביטון שיבח את פעילות כלל מערכי המשטרה עד למעצר החשודים בתיק, והדגיש כי ההחלטה להטיל את החקירה והמצוד על היחידה המרכזית של המחוז, איפשֹרה הפעלת יכולות ואמצעים מיוחדים, במטרה להגיע לחקר האמת ומעצר מהיר.

הממ”ז אישר את כלל פעולות המצוד ומהלכי החקירה הגלויות והסמויות, ובכלל זה מעצר החשודים בנקודות זמן ומקום רלוונטיים, בארץ ובשטחי איו”ש, לשם קידום החקירה, לצד השבת הבטחון הנדרש לציבור.

ראש המועצה המקומית יואל גמליאל: “אני מברך את משטרת ישראל על לכידתו של החשוד באונס המזעזע שהתרחש בגדרה ביום שישי האחרון. כולי תקווה, יחד עם כל קהילת גדרה – שנראה החמרה משמעותית בענישה ומיצוי הדין עם הפושע הנתעב. הנחיתי את השיטור העירוני להגביר את הסיורים בשכונת גולדה בפרט ובכל גדרה בכלל. אנחנו נמשיך לעשות הכל כדי לשמור על ביטחונם של התושבים בכל זמן”.

על פרשת האונס המזעזעת בשכונת גולדה בגדרה – פורסם לראשונה בחדשות 08.

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן