news08.net/ads.txt

האונס הקבוצתי באילת: השופטים יבקרו במלון “הים האדום”

הרכב השופטים בתיק האונס הקבוצתי באילת צפוי לרדת למלון “הים האדום” בעיר הדרומית כדי לבחון את הזירה מקרוב. השופטים, יעל רז לוי, אהרון משניות וגילת שלו, צפויים להגיע למלון ב-12 לספטמבר. 
הביקור של השופטים נועד בין היתר לבחון את טענת ההגנה שלפיה מנהלת המלון הייתה מודעת למתרחש במקום, וכדי להבין בצורה טובה יותר את זירת האונס. מנהלת המלון פנינה ממן נחקרה בחשד לאי מניעת פשע, אך התיק נגדה נסגר. הסנגורים התנגדו להחלטה לסגור את התיק נגד ממן, בעוד שהפרקליטות ייחסה לנאשמים האחרים, בין היתר, עבירה של אי מניעת פשע. בימים אלה מתנהל שלב ההוכחות בתיק, והסנגורים – בהם עורכי הדין ניר יסלוביץ’, אהרון רוזה, אסתר בר ציון ונס בן נתן – טועני שיחסי המין עם המתלוננת היו בהסכמה. בתיק הוגשו כתבי אישום נגד 11 מעורבים באונס הנערה.
בחודש דצמבר האחרון העידה המתלוננת בת ה-16 בדיון שנערך בדלתיים סגורות. הנערה העידה במשך שעות, ובדיונים נוספים התקיימה החקירה הנגדית שלה על ידי הסנגורים. קרוביה תיארו את ההליך כפוגעני ומתיש. לאחרונה הגיעה הפרקליטות להסדר טיעון עם אחד הנאשמים, קטין שצפה במתרחש בחדר והודה בעבירה של מעשים מגונים. במסגרת ההסדר לא ייגזר עליו עונש מאסר בפועל. 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן