news08.net/ads.txt

האזינו להקלטות | גננת לפעוט בן חצי שנה: “שטן אתה! לא ילד..כוסאמאשך.. לפוצץ אותך!! למוות לפוצץ!”

“כזה קטן ומעצבן אין אין ידיים… גם אם אני אתאבד אתה לא תקבל ידיים… שטן! שטן! שטן! שטן אתה! לא ילד! תישן! תישן! תישן כבר אלוהים! מעלה לי את העצבים! כוסאומו! כוסאמאשך… אמא שלך המזדיינת… לפוצץ אותך! לפוצץ אותך לגמרי לגמרי! למוות לפוצץ! מעצבן!!! מה קרה…? אני לא אתן לך לשון… כל היום… אני לא אתן לך לישון! אני לא מנדנדת! אתה יכול לבכות עד שנה הבאה אם אתה רוצה… כוס אמא שלך המזדיינת בתחת! כוס אמא שלך כבר מעלה לי את העצבים למוח!!!”

ההקלטות בכתבה קשות מאוד להאזנה, במיוחד אם אתם הורים לילדים או רגישים לילדים. מילים קשות, קללות, אכזריות ומפלצתיות לשמה שמתגלה בתוך גננת, שקיבלה מאמא ממזכרת בתיה, סופרלטיבים, רגע לפני שהכניסה את בנה אל המשפחתון. לאחר תקופה בה הילד חזר אפאטי – אדיש לסביבה, שאנן וחסר חשק כבכל ילד בגילו, לא חייך למשפחה כמו קודם, הבינו ההורים שעליהם לעשות מעשה והטמינו אצל הילד מכשיר הקלטה. ההורים קיוו כמובן בסתר ליבם ששום דבר לא יתגלה אולם הדברים הבאים ירעידו אתכם, יזעזעו אתכם עד מאוד.

ההקלטות קשות מאוד להאזנה, אולם חדשות אפס שמונה מפרסם אותן – מתוך שליחות, כדי שכולנו, כהורים, נפקח את עינינו שבעתיים על ילדינו במוסדות החינוך, וגם למען יראו וייראו. בכיו של התינוק, רק בן חצי שנה, קורע לב ונשמע לאורך ההקלטה שכולה שמונה שעות. שעות רבות במצטבר שילד קטן ממרר בבכי – והגננת אינה מלטפת, אינה מעניקה לילד חום ויותר מכך גוערת בו במילים בוטות ביותר! האם מספרת: “הכנתי את בעלי שבטח נשמע אותו בוכה ושזה בסדר, לא דמיינתי בחלומות השחורים שלי לשמוע זוועה כזאת. לא יכולתי להמשיך לשמוע וביקשתי עזרה מבני המשפחה”, אמרה. “לאורך כל ההקלטה הילד שלי צורח ומתחנן למגע או לליטוף, הוא יושב בתוך לול והיא מקללת אותו בעצבים, אומרת לו ‘ילד מעצבן, צריך לפוצץ אותך’. זה תינוק בן חצי שנה, איפה החמלה? זה לא חינוך, זאת התעללות!!”.

נספר כי שוחחנו עם האמא שהעבירה את חומרי החקירה לתחנת המשטרה ברחובות. ככל שידוע הגננת נחקרה אולם הדברים עדיין לא הובילו לכדי אישום כזה או אחר. נציין עוד כי ההורים מלווים על ידי האנשים הנפלאים ממטה המאבק להתעללות בגיל הרך . שאף הפגינו מול ביתה של הגננת. נציגת המטה עמה שוחחנו, אלונה דניאל, ציינה בפנינו כי “בעלת המשפחתון נחקרה, המשטרה פועלת להוציא צו סגירה מנהלי לעסק שלה. לצערנו או לשמחתנו התייצבו שכנים אשר התלוננו והתריעו כבר לפני שנתיים! והם יגשו לתת עדות, בנוסף למספר הורים מהשנתיים האחרונות שבידיהם גם תמונות עם סימנים על הגוף והשלכות שיש על הילדים גם היום. לכן אנחנו מצפים שהתיק הזה יבשיל לכתב אישום. וההורים מהשנה בעצתנו מתארגנים גם על תביעה אזרחית בדרישה להשבת כל שקל שהם שילמו לה על הזוועתון הזה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן