news08.net/ads.txt

בשורה למטופלים: מכון הרנטגן בקרית מלאכי לא ייסגר

מטופלים רבים בקרית מלאכי חששו כי מכון הרנטגן ייסגר ובעקבות כך יאלץ אותם לנסוע מחוץ לעיר על מנת לקבל טיפול ראוי. לפני זמן קצר (ראשון) הודיע ראש העיר, ללו זוהר כי לאחר שהיה בקשר עם מנהלי הקופות ובעיקר מול מנהל מחוז מרכז של כללית, ארז לוי, הושג סיכום כי המכון לא ייסגר. 
כידוע, מכשירי הרנטגן משמשים את כלל המחלקות בבית החולים, לצורך בדיקות שונות שנועדו לאבחן מצבים רפואיים מגוונים. מכשירי הרנטגן המתקדמים שנמצאים בבית החולים מאפשרים לבצע את כלל סוגי הצילומים הנדרשים: חזה, אגן, בטן, עצמות, גפיים, גולגולת ועוד. מטופלים שניתן לנייד אותם עוברים את הבדיקות באמצעות המכונות הקבועות שנמצאות במחלקת הדימות. כמו כן, בבית החולים מכשירי רנטגן ניידים, שאיתם ניתן להגיע אל המאושפזים שלא ניתן לניידם, כדי לבצע את הבדיקות בנוחות בלי לטלטל אותם ללא צורך.
ראש העיר, ללו זוהר פעל בשבועות האחרונים מאחורי הקלעים לטובת מתן פתרון לנושא איום בסגירת מכון הרנטגן בקריית מלאכי. “הייתי בקשר עם מנהלי הקופות בעיר, ובעיקר מול מנהל מחוז מרכז של הכללית ארז לוי”, הודיע זוהר. “אני שמח להודיע לכם כי הושג סיכום ומכון הרנטגן לא ייסגר! תושבי קריית מלאכי לא צריכים לנסוע מחוץ לעיר לשירות רנטגן ונעשה הכל כדי להרחיב את השירותים למענכם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן