news08.net/ads.txt

האירה אותם: המחווה המרגשת של סוכנת הדואר מיבנה, לילדים המאושפזים בקפלן

סוכנת הדואר נווה אילן ביבנה, אורלי אזריאל, יצאה להאיר את החג לילדים  המאושפזים בבית החולים קפלן ברחובות ולחלק להם מארזי שי , “קופסת ההפתעות” לחנוכה, הכוללים את מיטב הגימיקים והמותגים האהובים על הילדים של חברת PMI.

המארזים שחולקו הותאמו לבנים ולבנות בגילאי 4-11 ומכילים גיליון “הבול שלי” מיוחד לחנוכה עם 3 בולים, מעטפות מהודרות וממותגות עם כוכבי הסדרות האהובות על הילדים; 2 כדורים אדומים- כדורים מפלסטיק ובתוכם בובה מתחום הספורט המעוצבת בהומור. קופסת אספן מהודרת ;בובת ממגוון מותגי הילדים. מעטפת קעקועים ממותגת; מעטפות המכילות לולאות מיוחדות להכנת שרשראות וצמידים. בנוסף בכל ערכה יש  2 הפתעות נוספות, מתוך 4 הפתעות המופיעות ברשימה המצורפת: חוברת צביעה ממותגת/קלפי איסוף/ ערכות הרכבה/ חותמות ועוד.

מנהלת אזור לכיש, סמדר בן אבו: “חלוקת מארזי השי של דואר ישראל לילדים בחנוכה הפכה אצלנו למסורת. חברת דואר ישראל היא חלק מהקהילה הענפה ולה מאות  יחידות דואר ומרכזי מסירת חבילות הממוקמים בכל רחבי הארץ. בחג החנוכה אנו מחזירים אור לקהילה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן