האירוע המרכזי בשבוע האישה בקריית מלאכי עם ליטל שוורץ

במהלך השבוע האחרון התקיימו אירועים רבים בשכונות, ביוזמת היחידה לעבודה קהילתית והתנדבות, ובשיתוף מנהיגות נשים עירונית

יום האישה בקריית מלאכי עם ליטל שוורץ

מאות נשים מילאו את אולם המופעים החדש בקריית מלאכי, במסגרת ערב השיא של אירועי שבוע האישה המסורתיים בעיר

כמידי שנה האירוע המרכזי של יום האישה בקריית מלאכי מתקיים במתנ”ס העירוני, בהשתתפות מאות מתושבות העיר. הכרטיסים הסתיימו כשלושה שבועות לפני המופע, ורק 4 ימים לאחר פתיחת המכירה.

הערב נפתח בהפנינג ססגוני, בו נהנו הנשים מעמדות מכירה של יוצרות מקומיות, פינת צילום, מוזיקת רקע נעימה, קפה וכיבוד קל. האווירה הייתה נעימה וחגיגית, והנשים נהנו מהזדמנות להיפגש, להכיר ולשוחח.

את הערב הנחתה אושרת עשור שפירא מנהלת תחום השכלה במתנ”ס, אשר פתחה בדברי ברכה מרגשים לנשים לרגל שבוע האישה.

שפירא הדגישה את תרומתן החשובה של הנשים לחברה בכלל ולקהילה המקומית בפרט, ציינה את תפקודן המכריע בעת חירום, וקראה להן להמשיך להיות חזקות, אמיצות ומעוררות השראה.

אתי כליפא, חברת הנהלת המתנ”ס, ברכה אף היא את הנשים והביעה את הערכתה הרבה לפעילותן התנדבותית ותרומתן לקהילה. טל זנו, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, ציינה את חשיבותו של שבוע האישה כהזדמנות להעלות את המודעות לסוגיות הקשורות למעמד האישה ולפעול לקידום שוויון מגדרי.

בשיא הערב התכנסו הנשים באולם המופעים, שם התקיים מופע סטנד-אפ משעשע ומלא הומור של הקומיקאית והשחקנית ליטל שוורץ. שוורץ הצליחה להרים את מצב הרוח של הקהל ולהביא את הנשים לצחוק עד דמעות. בסיום הערב הוענק לכל אישה שי צנוע, כהוקרה על השתתפותן והביעה את הערכתו של אגף תרבות נוער וספורט  לנשים תושבות העיר.

ערב השיא של אירועי שבוע האישה בקריית מלאכי היה הצלחה גדולה, והיווה הזדמנות נהדרת לנשים לחגוג יחד, לצחוק, להתחבר ולקבל אנרגיות חיוביות.

במהלך השבוע האחרון התקיימו אירועים רבים בשכונות, ביוזמת היחידה לעבודה קהילתית והתנדבות, ובשיתוף מנהיגות נשים עירונית.

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן