news08.net/ads.txt

האישה שאיימה לשים קץ לחייה בלשכת ראש העיר: “הייתי בסערת רגשות”

פינוי קרוואן

בחודש ינואר הוגש כתב אישום נגד תושבת העיר רחובות, בת 36, בחשד שאיימה לפוצץ עצמה באמצעות בלון גז בלשכתו של ראש העיר, רחמים מלול. מכתב האישום עלה כי הנאשמת התקשרה מספר רב של פעמים ללשכה ושוחחה עם מזכירות הלשכה.

פינוי הקרוואן של מחוסרת הדיור בנובמבר 2016

מאז היא מתמודדת עם כתב אישום חמור בגין איומים לפגיעה בעובדי הלשכה. בשבוע שעבר התקיים דיון בבית משפט השלום ברחובות. בתחילתו אמרה הנאשמת לשופטת אושרית הובר-היימן את גרסתה, לראשונה. “כל התיק נוצר מזה שאמרו שאני איימתי על מזכירת ראש העיר. לא היה קטע של איום, הייתי שישה חודשים ברחוב, עברתי הרבה בחיים והבאתי את הקרוואן. הייתי בסערת רגשות, אמרתי שאם יקחו לי את הקרוואן, אחרי שהייתי ברחוב, אני מעדיפה להתאבד ולעשות משהו לעצמי מאשר לחזור עוד פעם לרחוב”.

בתום דבריה ציינה: “אחרי זה דיברתי עם ראש העיר, הייתי אצלו עם אמא שלי והוא בא לקראתנו. אם הייתי רוצה לעשות משהו הייתי עושה, עברתי בתי סוהר בגיל 20, אני בדרך חדשה”. לאחר שהשופטת האזינה לדבריה היא קבעה להמשיך בדיון לאחר פגרת בתי המשפט, בחודש ספטמבר וייתכן כי בהמשך יזומנו עובדי לשכת ראש העיר ובכירים נוספים להתייצב בדיון ולמסור את עדותם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן