“האיש ראוי לצל”ש”: עצומה לשחרור היורה בלוד

תושבי לוד פנו אמש לשר לביטחון פנים, אמיר אוחנה בדרישה לשחרר לאלתר את היורה בן ה-34 שירה למוות בצעיר ערבי לאחר שחש בסכנה בפני גל אלימות שפקדה את העיר באותה העת. לטענת התושבים “האיש ראוי לצל”ש ולא לחקירה בחשד לרצח. זה פיקוח נפש ממש כי זה נותן רוח גבית לטרור ומרתיע אזרחים מלהגן על חייהם”.

 

עוד נכתב בלשון העצומה: “אנו רוצים להביע את תמיכתנו בתושבים שרוצים להמשיך לחיות. לתמוך בתושבים שקיבלו זיקוקים, אבנים, בקבוקי תבערה ועוד על הבתים וניסו עשרות למאות פעמים לקבל עזרה ע”י המשטרה ונותרו דקות רבות ללא עזרתה וללא הגעתה. לתמוך בעצורים שנעצרו רק בגלל שהגנו בגופם על ביתם, ילדיהם ונשותיהם.

רוצים לומר תודה רבה למשטרה על כל הפעמים שהיא באה ומשתדלת להגן על אזרחיה, אך יחד עם זאת למחות נחרצות על אוזלת ידה בטיפול במקרים רבים בהם חיינו הגיעו לידי סכנה ולא קיבלנו את ההגנה לה אנו ראויים. למחות על כך שלא עצרו את מיידי האבנים. את זורקי הזיקוקים. את משליכי בקבוקי התבערה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן