news08.net/ads.txt

האלופות מגדרה שהביאו הרבה כבוד וגאווה: להקת מחול ממרכז אופק זכתה במקום הראשון בתחרות הארצית

נהריה אירחה השנה את תחרות הבלט הארצית ותלמידות ביה”ס למחול זמן תנועה במרכז אופק בגדרה נתנו שם הופעה בלתי נשכחת וקטפו גם את המקום השני והשלישי.

בחוה”מ פסח התקיימה בנהריה תחרות בלט ארצית במהלכה זכו שלוש תלמידות מביה”ס למחול זמן תנועה במרכז אופק בגדרה. במקום הראשון זכתה שירה מיכובר והוענקה לה מלגה לקורס קיץ במרכז ביכורי העיתים בת”א. במקום השני זכתה רון יפהר והוענקה לה מלגה לקורס קיץ במרכז בלט ירושלים.

במקום השלישי זכתה קרן בנאים והוענקו לה זוג כרטיסים למופע בלט ירושלים. שלוש התלמידות הזוכות הן בוגרות מסלול המצוינות של ביה”ס למחול בניצוחה של המורה לבלט אלן ונטורה. בתחרות  השתתפו מאות תלמידות בלט מרחבי הארץ בשיתוף להקת בלט ירושלים ומרכז ביכורי העיתים בתל אביב.

יצוין כי ביה”ס למחול של מרכז אופק בגדרה מוכר בארץ כאחד מבתי הספר המובילים בענף המחול. 3 תלמידות עברו השנה את מבחני קרן שרת היוקרתיים וקבלו מלגה. שירה מיכובר העפילה לגמר בתחרות הבלט היוקרתית על שם מיה ארבטובה, שנערכה לפני כחודש בתל אביב.

דגנית סהר מנהלת ביה”ס למחול “זמן תנועה” במרכז אופק גדרה: “אני מתרגשת בכל פעם מחדש לראות את ההישגים של התלמידות והתלמידים שלנו, לא מובן מאליו לשאוף ולממש מצוינות אמיתית בענף המחול, אני מודה למועצה על התמיכה בביה”ס למחול שמביא הרבה גאווה לגדרה”.

ראש מועצת גדרה יואל גמליאל בירך על הזכייה ואמר: “אנו גאים בנבחרת הבלט שלנו שהביאה את התואר הנכסף לגדרה. קטיפת ההישגים והשאיפה למצוינות שבאה לידי ביטוי בכיבוש תארים גם בענפים נוספים שבהם משקיעה המועצה, נותנים ביטוי לתפיסה הספורטיבית הרחבה במועצה ולהשקעה בנוער העתיד שאנו כמובן מאוד גאים בו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן