האם אליאור עמר יהיה ראש העיר הבא של קריית מלאכי?

מאז בחירתו שימש ראש אופוזיציה פעלתן, צבר תומכים ואוהדים רבים והצליח לקדם מספר רב של סוגיות בעלות משקל ציבורי

יושב ראש האופוזיציה בעיריית קרית מלאכי בחמש השנים האחרונות אליאור עמר חולם להיות ראש העיר הבא ומתכנן לרשת את הכסא של אליהו ללו זוהר. אבל הוא לא לבד. גם נדב ויצמן – חבר מועצת העיר קריית מלאכי ויו”ר סיעת הליכוד במועצה – בתמונה וייתכן כי מועמדים נוספים ירצו לרשת את הכסא המבוקש.

עמר בסך הכל בן 34 ומעוניין להיות הרוביק דנילוביץ’ הבא.. לדבריו, “העיר בשלה לשינוי, לתושבי קריית מלאכי מגיע יותר”.

“קריית מלאכי בשבילי היא בית חם ואוהב. עיר עם מרקם חברתי ועירוני נפלא. עיר בה נטועים השורשים שלי. עיר שיש לי אמונה גדולה בה ובתושבים שלה. כמו רבים אחרים בחרתי לבנות את ביתי כאן. לא כי אי אפשר אחרת – אלא כי קריית מלאכי היא הבית שלי. אני מאמין ויודע שעתיד גדול נכון לנו. אני מאמין בשינוי. מאמין שמגיע לנו יותר. יותר בחינוך, יותר בתעסוקה. יותר בנוער וצעירים. יותר בהשכלה גבוהה. יותר באיכות החיים”.

עמר נולד וגדל בקריית מלאכי, ובמשך שנים שימש כעורך ובמו”ל של כלי תקשורת מקומיים ואיזוריים. הוא נבחר למועצת העיר ב-2018 עם “הצעירים” שגרפה 1,650 קולות והייתה לרשימה הלא-סקטוריאלית הגדולה בעיר. לאורך השנים סיים עמר שתי תכניות מנהיגות מהיוקרתיות ביותר בישראל, האחת של מכון שחרית והשנייה של הפדרציה היהודית של ניו יורק.

מאז בחירתו שימש ראש אופוזיציה פעלתן, צבר תומכים ואוהדים רבים והצליח לקדם מספר רב של סוגיות בעלות משקל ציבורי. ישיבות המועצה הפכו להצגה הכי טובה בעיר, לאחר שעמר זכה לכינוי “פרקליט צמרת” כשהגיע לכל ישיבה מוכן והצליח להביך לא אחת את הקואליציה, שנאלצה פעם אחר פעם להסיר נושאים מסדר היום נוכח התנגדותו.

ב-31.10 נדע את תוצאות האמת. כעת, אנו מפרסמים סקר ראשון בסוגיית ראש העיר הבא בקריית מלאכי.

הצטרפו לקבוצת הווצאפ של עדכוני קרית מלאכי >> בלחיצה כאן

סקר בחירות 2023 | מי לדעתך המתאים ביותר להיות ראש עיריית קריית מלאכי?

שימו לב – צריך ללחוץ על התמונה של המתמודד וגם על vote

כל תושב רשאי להצביע פעם אחת בלבד >> 

סקר בחירות 2023 | מי לדעתך המתאים ביותר להיות ראש עיריית קריית מלאכי?
ראש העיריה ללו זוהר
ראש העיריה ללו זוהר תודה על הצבעתך
יו"ר האופוזיציה אליאור עמר
יו"ר האופוזיציה אליאור עמר תודה על הצבעתך
חבר המועצה מהליכוד, נדב ויצמן
חבר המועצה מהליכוד, נדב ויצמן תודה על הצבעתך
אף אחד מהם
אף אחד מהם תודה על הצבעתך

הבחירות לרשויות המקומיות בישראל צפויות להיערך ביום שלישי, 31 באוקטובר 2023, ט”ז בחשוון ה’תשפ”ד, כאשר ביום זה יתקיים יום שבתון במשק.

יעמדו לבחירה מועצות העירייה, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות וכן ראשיהן של כל רשויות מקומיות אלו.

במקומות בהם אם אף לא אחד מן המועמדים לראשות הרשות המקומית עבר את רף 40% מקולותיהם של המצביעים, יתקיים שבועיים לאחר מכן, ביום שלישי, 14 בנובמבר 2023, א’ בכסלו ה’תשפ”ד, סיבוב שני לבחירה בין שני המועמדים שצברו את מירב הקולות בסיבוב הראשון.

בהתאם לחוקי הבחירות לרשויות המקומיות, נדרשים הבוחרים לבחירה כפולה בעיריות ומועצות מקומיות, ובחירה משולשת במועצות אזוריות – בפתק הצבעה צהוב לראש הרשות, ובפתק לבן לרשימה למועצת הרשות ובמועצות אזוריות פתק כחול לוועד המקומי.

על פי החוק, ראש רשות ומועצת רשות שנבחרו בבחירות יתחילו לכהן 21 ימים לאחר יום בחירתם.

הזכות להשתתף בבחירות נתונה לכל אזרח ישראל או תושב קבע אשר ביום הבחירות מלאו לו 17 שנים לפחות, דהיינו מי שנולד עד ליום 31 באוקטובר 2006 (ט’ בחשוון ה’תשס”ז) ועד בכלל. זאת בניגוד לבחירות לכנסת, בהן נתונה הזכות רק לאזרחים ורק מגיל 18 שנים.

כל אדם רשאי להשתתף בבחירות ברשות מקומית אחת בלבד, בה יהיה רשום 40 ימים לפני הבחירות, ביום 21 בספטמבר 2023, אולם מי שיהיה רשום בתקופת 18 החודשים שקדמו לבחירות, ברשות מקומית אחרת שבה התקיימו בחירות בתקופה זו, אינו יכול להשתתף בבחירות.

הגשת הרשימות תתקיים ב-27–28 בספטמבר 2023.

הצטרפו לקבוצת הווצאפ של עדכוני קרית מלאכי >> בלחיצה כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן