news08.net/ads.txt

האם את מרבד התורמוסים היפהפה הנפרש מידי שנה במתחם היקב בגדרה יחליפו בקרוב בנייני מגורים ומסחר?

המתחם בו מצוי היקב הישן, אשר נבנה על ידי חלוצי גדרה, מתמלא מידי שנה במרבד תורמוסים סגלגל ויפהפה. על הפריחה השנתית עוצרת הנשימה, מאיימת עכשיו תכנית בנייה הכוללת בניינים בני 5 קומות ושטחי מסחר. תושבי הרחובות הסמוכים יוצאים למאבק.

מבנה היקב ההיסטורי של גדרה, נמצא בהצטלבות הרחובות הורביץ, פוקס ובן גפן. לאחרונה, נמכר המתחם לקבוצת משקיעים בהליך פירוק שותפות תמורת עשרה מיליון ש”ח. במקום, נתלו לאחרונה שלטים המבשרים על התכנית לבנייה במתחם אשר תכלול שימור מבנה היקב ההיסטורי והקמתם של 3 מבני מגורים אשר ישלבו מסחר בקומת הקרקע. סך הכל 36 יחידות דיור אשר תכננו במשרד האדריכלים טל הים. השכנים, יוצאים נגד התכנית בטענה כי היא פוגעת בצביון המושבה ודורשים שימור המתחם ומבנה היקב. בימים אלו, משלבים התושבים באזור כוחות על מנת להגיש התנגדות לתכנית הבניה לרשויות התכנון ולבלום את תכנית הבנייה במקום.

תכנית המבנים באתר טל ים אדריכלים

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן