האם בית”ר אשדוד אביב חוששת מתבוסה ולא תופיע למשחק מול מ.כ. קריית מלאכי? 

פארסה בליגה ב’ בכדורסל: חשש לתבוסה מונע קיום משחק

קבוצת מ.כ קריית מלאכי, המובילה את טבלת ליגה ב’ עם הפסד בודד בלבד, הייתה אמורה לשחק מול בית”ר אשדוד אביב ביום רביעי הבא. ההכנות לקרב המרגש כללו הרמת גביע, קהל רב, שידור חי והפנינג, אך כעת הכל נמצא בסכנה בשל סירובם של האשדודים להגיע למשחק.

בקריית מלאכי תכננו אירוע חגיגי סביב המשחק, אולם החשש של בית”ר אשדוד אביב מתבוסה גרם להם לשקול לא להגיע כלל. נעשו ניסיונות לדבר עם הנהלת הקבוצה האשדודית ולהבטיח להם שקריית מלאכי לא תעלה עם החמישייה החזקה ושישתדלו לשמור על ספורטיביות, אך הם מסרבים בתוקף.

ההחלטה של בית”ר אשדוד אביב לא להגיע למשחק תגרום להם להפסיד הפסד טכני של 20-0. גורם בקבוצת קריית מלאכי מסר כי “העובדה שבאיגוד ביטלו את הקנסות על הפסדים טכניים גורמת לקבוצות לזלזל בענף.”

ההחלטה של בית”ר אשדוד אביב לא להגיע היא מקרה חריג וחסר ספורטיביות גם ביחס לליגה ב’ בכדורסל. מדובר בפרשה שמעלה שאלות רבות על רוח הספורט ועל התנהלות חלק מהקבוצות בליגות הנמוכות. כך או כך, במוצ”ש הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ ואחרון מול הפועל יואב צפית, אותה הביסה ביום ראשון האחרון בתוצאה: 81-42.

גל דסקל יו”ר מועדון הכדורסל מ.כ קריית מלאכי:

“הייתה לנו עונה מדהימה ואנחנו נסיים אותה בהפנינג ענק לטובת האוהדים המסורים שלנו. נקיים משחק ראווה עם הגרלות ופרסים יקרי ערך ואנו כבר מתחילים להתכונן לעונה הבאה”

צילום: מ.כ. קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
קובי
קובי
23 days ago

בושה לאשדוד!

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
קובי
קובי
23 days ago

בושה לאשדוד!

דילוג לתוכן