news08.net/ads.txt

האם בן יוסיפוביץ’, בוגר בימת הנוער, המככב ב”כפולה” יזכה עם הסדרה בפרס האקדמיה לטלוויזיה?

“כפולה” שלאחרונה העלתה את עונתה השלישית מועמדת לפרס בקטגוריית סדרת דרמה לילדים ונוער – בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה – ובה מככב בן יוסיפוביץ’, בוגר בימת הנוער.

בוגר בימת הנוער, בן יוסיפוביץ’ המשמש, בין היתר, כבמאי ומדריך במרכז לאומנויות הבמה הגדול בישראל, זכה  לא מכבר בפרס התאטרון הישראלי בתואר “השחקן המבטיח של השנה” על תפקידיו בהצגות “קוריולנוס” ו”לבד בברלין” של תאטרון הבימה.

יוסיפוביץ’ בן ה-28 החל את דרכו בבימת הנוער העירונית בקבוצות הדרמה והזמר ולימים המשיך לתיכון הארצי למדעים ואומנויות על שם תלמה ילין במגמת התאטרון. במקביל לשירותו הצבאי ביים ויצר מיצגים ל”פסטיבל פסלים חיים הבינלאומי ברחובות” ול”פסטיבל עכו” ולאחריו המשיך ללימודי משחק גבוהים בבית הספר לאומנויות הבמה שבמכללת “סמינר הקיבוצים”. בין הצלחותיו באחרונה: הקומדיה “ז’קו”, “לבד בברלין”, “קוריולנוס”, ההצגה “המלט” שביים מאור זגורי, וכיום הוא מככב ב”כפולה”, “המלך ליר”, ‘יש רופא באולם” והיד עוד נטויה.

אגב, מול “כפולה” שבה מככבת בתפקיד הדמות הראשית הטאלנטית הכל-יכולה נועה קירל, יתמודדו על הפרס הסדרות  “אובוי (בכיכובו של דניאל גד, אף הוא בוגר בימת הנוער), עונה 2”, “אילת”, “האוצר שלנו” ו”כדברא, עונה 2″.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן