news08.net/ads.txt

האם הפתיחה המחודשת של העיר בסכנה?

סגן ראש העיר אלי לנקרי קורא לציבור להמשיך להתחסן ולהקפיד על הנחיות הקורונה, לאור העליה במספר הנדבקים בעיר בשבוע האחרון. 

אחרי שאילת חזרה להיות ירוקה, פתחו בכירי העירייה בדיונים מול משרדי הממשלה לפתיחת האיים הירוקים שוב, כשפתיחה מחודשת כמובן תלויה בציון העיר במדרג הרמזור:”אם לא נמשיך לגלות אחריות ולשמור על הכללים וללכת ולהתחסן נראה עלייה נוספת בתחלואה וסיכון ביכולתה של אילת לחזור מהר לחיי שגרה. בימים אלו אנו משקיעים את מירב המאמצים בניסיון להגיע להסכמות עם משרד הבריאות ומשרד התיירות על הדרך לפתוח את העיר אשר תאפשר חזרה לפעילות מלאה ככל האפשר מיד בתום הסגר. בשיחה שקיימנו עם פרופ׳ אש פרויקטור הקורונה הגענו להבנות עקרוניות ובתחילת השבוע הבא עם התברר תמונת התחלואה נוכל להשלים את ההבנות ובמקביל להמשיך את ההיערכות וההכנות לפתיחת העיר. אנא מכם, המגפה עדיין לא מאחורינו! עזרו לנו לשמור על הבריאות ועל הכלכלה”.

לנקרי שיתף כי נפגש בשבוע שעבר עם פורום המלונאים והתיירנים לדיון היערכות לקראת פתיחת העיר ביום שלאחר הסגר:”התקיים דיון טוב שבו עדכנתי אותם בהתפתחויות מול משרדי הממשלה הרלוונטיים והושגו הסכמות והבנות באשר לפתיחת העיר”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן