news08.net/ads.txt

האם התלונה על החברה העירונית ברחובות בגין בקשת תשלום עבור השתתפות בצהרוני סוכות מוצדקת?

היד קלה על ההדק והנה אנו רואים שגם במקרה הבא – תושבת רחובות פרסמה פוסט בדף הפייסבוק הפופולארי רחובות אורגינל – זעקת התושבים המונה למעלה מעשרת אלפים איש ובו תייגה כלי תקשורת נרחבים, ובו היא כעסה על דרישת התשלום של החברה העירונית ברחובות בגין השתתפות בצהרונים במהלך חג הסוכות. אממה? מתברר כי הצהרונים האלה – בסוכות – הינם מענה שניתן על ידי החברה העירונית ואינם חלק מתכנית “ניצנים”.

“אני פונה פה לכולם ובעיקר למקבל ההחלטות בעיריית רחובות רחמים מלול והחברה העירונית!”, כתבה התושבת בדף הפייסבוק הפופולארי רחובות אורגינל. “היום התקבלה הודעה מהחברה העירונית לפיה צהרון בימי חול המועד סוכות יהיה בתשלום נוסף וזאת למרות שאנחנו התושבים משלמים עבור החודש הנ”ל תשלום מלא כולל ימי החגים. לא הגיוני שכל השנים ימי חול המועד סוכות נכלל בתשלום והשנה פתאום החליטו שלא יכלל ויגבו גביה מלאה. לא הגיוני שחודש שאני משלמת עבורו את כל הימים יגבו ממני תשלום נוסף! לא הגיוני שממבצע שומר חומות ועד היום לא יהיו החזרים לתושבים על כך שגבו מהם תשלום מלא כאשר כולם כבר קיבלו החזרים מהממשלה ורק החברה העירונית מסרבת להחזיר לנו את מה שגבתה בחודש מאי 2021 נשלחו מיילים לחברה העירונית בבקשה להחזיר את מה שנגבה בימי המלחמה ופשוט הם מסרבים.

“יש הורים שמשלמים גם על יותר מילד אחד! אני חושבת שהגיע הזמן שהחברה העירונית ירדו מהעץ עליו טיפסו. אני מבקשת ממכם הורים יקרים להציף את העירייה ויותר מזה לא לבצע רישום לימי חול המועד סוכות בתשלום נוסף! התשלום הנוסף הזה בעצם מהווה גביה כפולה עבור אותם ימים שאנחנו כבר משלמים. אם החברה העירונית כל כך רוצה לבצע גביה עבור שלושת הימים האלה שיגבו עבור אותו חודש פחות ימי החג בהם אין צהרון שיזכו אותנו בגין הימים בהם אין צהרון. חוצפה כזאת עוד לא ראיתי וזה כבר עובר כל גבול! אנחנו ההורים זה כח אחד גדול ואפשר לעצור את זה! לא הגיוני שכל התשלומים בעיר רק יעלו ויעלו וזאת למרות שביחס לערים אחרות. התשלומים שלנו גבוהים! מגיע לנו ההורים שישמעו אותנו. מגיע לנו לקבל את מה שמקבלים בערים אחרות. אם מישהו מכיר או מקושר למישהו מכלי התקשורת אשמח שתקשרו ביננו כי על זה אני לא מוכנה לשתוק”.

ובכן, בדקנו. פנינו אל החברה העירונית. המנכ”ל אייל פרנקל שלף מיד את הנוסח המצוין באתר החברה, ובדף הפייסבוק ולפיו “החברה העירונית, בשיתוף פעולה עם מנהל החינוך והנהגת ההורים, פעלה לפתיחת תוכנית ייחודית לשלושה ימים, בשעות 08:00-13:00 (יומיים בחול המועד ויום נוסף באיסרו חג) לחניכי הצהרונים שבניהולה, מתוך מטרה לתת מענה להורים ולילדים במתווה חינוכי וחוויתי. תוכנית זו אינה חלק מתוכנית ״ניצנים״ של משרד החינוך ומוצעת בעלות נפרדת. התוכנית “כיף בסוכות” מוצעת ב-16 מוקדים בכל רחבי העיר (בכפוף למספר נרשמים מינימלי בכל אחד מהם). במסגרת תוכנית ניצנים קובע משרד החינוך את עלות הצהרונים בראייה שנתית ובחלוקה ל-10 חודשי תשלום. התוכנית כוללת הפעלת קייטנות וצהרונים בימים מלאים ב-11 ימי חופשה, *שחופשת סוכות אינה חלק מהם *(חופשות חנוכה ופסח ויום נוסף שנקבע רשותית ברחובות בל״ג בעומר). החברה העירונית תמשיך לפעול בשליחותה במגוון פעילויות, תכניות ואירועים לתושבי העיר”.

לעיון באתר החברה העירונית: https://www.ironit-rehovot.co.il/merkazim.asp?category=6158

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן