האם ובן זוגה מבאר שבע גרמו לפטירת הפעוט ולהזנחת שני אחיו – כתב אישום יוגש בימים הקרובים

על פי החשד בני הזוג נהגו לנעול את הילדים בחדרים וכעונש מנעו מהם לאכול ולשתות תוך שהם מתעלמים במכוון מבכי ומהתנהגות המעידה על מצוקה, לרבות ירידה במשקל, וזאת בזמן שנהגו, על פי החשד, לצרוך סמים בנוכחות הילדים

בחדשות 08 דיווחנו לכם לראשונה על פטירתו של פעוט מבאר שבע וחקירה שנפתחה כנגד אמו. להרחבה לחצו כאן

משטרת ישראל סיימה חקירת נסיבות מותו של פעוט מבאר שבע שנגרם על ידי אמו ובן זוגה כתוצאה מהתעללות והזנחה מכוונת.

היום הוגש נגדם הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום ומעצר עד תום ההליכים, הכולל חשד לביצוע עבירות דומות של התעללות והזנחה גם כלפי שני אחיו הקטינים של הפעוט.

משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות מותו של פעוט מבאר שבע, בן שנתיים ו-7 חודשים, שנפטר ביום 6.3.24, זאת לאחר שהובא על ידי צוות מד”א למרכז הרפואי סורוקה כשהוא במצב אנוש ובבית החולים נקבע מותו.

צוות חקירה מיוחד שניהל את החקירה בתחנת באר שבע, אסף ראיות המעלות חשד לביצוע עבירות של רצח קטין חסר ישע וכן להתעללות והזנחת הפעוט הן על ידי אמו, בת 27, והן על ידי בן זוגה, תושב העיר באר שבע, בן 32, שנעצרו לחקירה.

במסגרת החקירה עלה כי בני הזוג ביצעו בנוסף עבירות של הזנחה והתעללות בשני אחיו הגדולים של הפעוט, קטינים בני חמש ושלוש וחצי, שאושפזו במרכז הרפואי סורוקה במצב קשה ושוחררו להמשך טיפול גורמי הרווחה בעיריית באר שבע.

על פי החשד בני הזוג נהגו לנעול את הילדים בחדרים וכעונש מנעו מהם לאכול ולשתות תוך שהם מתעלמים במכוון מבכי ומהתנהגות המעידה על מצוקה, לרבות ירידה במשקל, וזאת בזמן שנהגו, על פי החשד, לצרוך סמים בנוכחות הילדים.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת על-ידי בית משפט השלום בבאר שבע, ועם סיום חקירתם במשטרה, הגישה פרקליטות מחוז דרום (פלילי) שליוותה את החקירה, הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום ובקשת המשך מעצרם שצפויים להיות מוגשים בסוף השבוע.

 

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן