news08.net/ads.txt

האם חבר המועצה שי זולדן, יעזוב את העיר לטובת מושב בכנסת?

חבר מועצת העיר קרית גת, עו”ד שי זולדן, ימוקם במקום ה-14 ברשימתו של בני גנץ – סיעת כחול לבן. זולדן, יליד ותושב קריית גת (35), נשוי ואב לילד, מכהן כחבר מועצת העיר ועומד בראש סיעת ״התעוררות קרית גת”. כזכור, בבחירות המוניציפליות ב-2018 התמודד לראשות העיר – והפסיד לאבירם דהרי. מקורביו טוענים כי עדיין לא אמר את המילה האחרונה בהיבט העירוני – “הוא לא עוזב את קרית גת כל כך מהר. הוא שם כי הוא מאמין שהמפלגה מביאה פוליטיקה ישרה וערכית בעת הזו, ויש לו השפעה חזקה בתוך המפלגה לטובת הדרום ותושבי קרית גת”.

לאחר כמעט עשור, שבהם ייעץ לעסקים ולקמפיינים פוליטים, הביא הישגים בתחומי פעילותו ובעיקר מוכר כמי שעשה מהפכה בתחום החינוך בקרית גת. עכשיו הוא מצטרף גם לזירה הציבורית הארצית ומחזק את נבחרת כחול לבן.
זולדן: “כחול לבן מורכבת גם מאנשי פריפריה רבים וטובים העומדים בראש הרשימה יחד עם יו”ר המפלגה הרמטכל לשעבר, שר הביטחון בני גנץ, אנחנו מביאים פוליטיקה ישרה וממלכתית, שמים את השפיות והמרכז בחזרה לשיח הפוליטי.”

יו״ר כחול לבן מר בני גנץ: ״עו״ד שי זולדן הוא אדם ערכי, עם ידע רב בתחום החינוך וחבר מועצה מצטיין. אני שמח על הצטרפותו וחיזוקו את הנבחרת של ״כחול לבן״ לכנסת ה-24״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן