news08.net/ads.txt

האם האופוזיציונר בקרית גת, יקיר שינדלר, עוזב את המועצה לטובת הכנסת?

בימים האחרונים נעשים מאמצים כבירים להניע את האופוזיציונר מקרית גת, יקיר שינדלר, להצטרף לאחת הרשימות המובילות לכנסת, בבחירות הקרובות. שינדלר לא ממהר לחתום עם אף רשימה, ומדבר בעיקר על הרצון להיות אלטרנטיבה שתירש את כסא ראש הרשות, בבחירות המוניציפליות בעוד שנתיים וחצי.

“קרית גת היא משימת חיי”, אמר שינדלר. “אכן דחיתי הצעה אטרקטיבית מאוד להשתלב ברשימת מועמדים ריאלית מכיוון המרכז של המפה. הודיתי מאוד לאותו מועמד אך הסברתי לו שמבחינתי נכנסתי לעשייה הציבורית רק כדי להיות חלק מהשינוי בעיר שבה גדלתי ושיש לנו בעיר לעשות עוד דרך משמעותית על מנת לעשות את השינוי בעיר”.
שינדלר אמר: “סיפרתי לאותו גורם על ההודעות שקיבלתי השבוע מתושבי כרמי גת שרוצים לעזוב את העיר, סיפרתי לו על התושבים בשכונת התמרים שמתמודדים עם תופעות קשות בשכונה, סיפרתי על כמה חשוב לי לראות את הקשישים בגליקסון והזרע מקבלים את המועדונים שהם זקוקים להם. אמרתי לו שהחלום שלי זה לא להיות חבר כנסת, שהחלום שלי זה לראות בקרית גת מרכז רפואי, מכללה, תחנה מרכזית חדשה וקולנוע, אני מאמין שאפשר לייצר סדר עדיפויות חדש, שאני חולם שתושבי קרית גת יבואו ויספרו לי על איך השירות לתושבים השתנה מקצה לקצה, אני חולם לראות עיר נקייה עם מערכת חינוך מעולה ותשתיות מצויינות. יש עוד דרך ארוכה בדרך להגשמת המשימה הזו. אבל זה האתגר האמיתי מבחינתי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן