news08.net/ads.txt

האם ישנה אכיפה במעבר מגן יבנה? “המצאנו להם תירוץ מגוחך”

לאחר שהממשלה החליטה על הטלת סגר כללי, הכוחות התייצבו החל מיום שישי האחרון בכניסות וביציאות, פרשו מחסומים והם פועלים להגביל את התנועה בערים, במקביל לתשאול של הולכי רגל ונהגים. מבדיקה שערכנו בחדשות 08, במחסום שנפרס בגן יבנה, נטען מתושב אשדוד כי אינו חשש כלל להיתקל במחסום: ” כשחזרנו הביתה בסביבות 2:00 בלילה, שוב לא בדקו אותנו”.

אלון, תושב אשדוד יצא מביתו בשעה 22:00 לחבר אשר מתגורר בגן יבנה. “כל החג נמנעתי לצאת, אך אני פשוט קולט מכוניות בכביש וזה טמטם אותי”. אלון מציין כי הוא מקפיד על כלל ההנחיות ורצה לבקר חבר קרוב ולא להעיר את תשומת לבם של השוטרים ולעורר מהומה. “המחסום הראשון שמוצב ביציאה מאשדוד כלל לא בדקו אותנו. אנו רואים שוטרים וחיילים אבל הם בכלל לא התכוונו לעצור”. אלון ממשיך, “כשהגענו למחסום בגן יבנה, ניצב בפנינו חייל ששאל אותנו, לאן? המצאנו להם תירוץ מגוחך ‘הולכים לישון אצל חבר’, ולאחר מכן פשוט נכנסנו. כשחזרנו הביתה בסביבות 2:00 בלילה, שוב לא בדקו אותנו. אני לרגע לא נותן ביקורת על תפקודם של השוטרים והחיילים שעובדים שעות. אך איזה מן סגר זה אם כל אחד עושה מה שהוא רוצה?”.

תושב המתגורר בחולון סיפר: יש לי משפחה המתגוררת בגן יבנה. נשאלתי לאן אני נוסע, אמרתי להם את הכתובת והמשכתי בנסיעה. לא הייתה שום בעיה”.

כזכור, סגר כללי נכנס בצהריי יום שישי לתוקף – שעות לפני כניסת חג ראש השנה. כ-7,000 שוטרים וחיילים נערכו לקראת אכיפת הסגר שנועד לבלום את התפשטות מגיפת הקורונה, המגבלות הרבות, המשפיעות על חופש התנועה, פעילות העסקים ומערכת החינוך, שאמורות להימשך כשלושה שבועות לפחות.

*חשוב לציין – במערכת החדשות ערכו בדיקה נקודתית, ואינה מתייחסת לכלל המחסומים שהוצבו ברחבי המדינה. 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן