האם מכת הפריצות שבה למזכרת בתיה? הלילה: שוב פריצה בזמן שבעלי הבית ישנים

דפוס התנהגות חוזר של פורצים במזכרת בתיה או עניין מקרי? שתי פריצות הלילה דווחו למשטרת ישראל כאשר התנהגות הפורצים זהה, הם חודרים לבתים כשבעלי הלילה ישנים, לוקחים עמם ארנקים, תיקים ומחשבים ניידים – מרוקנים את הסחורה ובורחים.

על פי עדותם של בעלי דירות, הפורצים חודרים אל הבית דרך חלון המטבח, בזמן שבעלי הבית ישנים, מרוקנים את תוכן הארנקים וזורקים אותם לאחר מכן, יחד עם כרטיס האשראי והמפתחות, בסמוך לרכב. המקרה האחרון אירע ברחוב האנפה, מקרה דומה אירע באותה השעה ברחוב מקביל ואירוע דומה התרחש לא מכבר ברחוב הגפן. בחלק מהמקרים נלקחו פנקסי צ’קים ואפילו המכונית המשפחתית.

אחד התושבים סיפר כי מדובר בתופעה קיימת וידועה, “לכן צריך לשמור היטב על הבית עם סורגים. לצערנו זה קרה בעבר בתדירות גבוהה יותר, לאחרונה מכת הפריצות ירדה משמעותית ואני מקווה שהיא לא תחזור כעת, חייבים למגר את התופעה הזו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן