news08.net/ads.txt

האם משה כהן ייבחר לוועד העובדים ברחובות?

אין ספק: משה כהן הוא האדם הכי נכון להיות בוועד העובדים ולהילחם עליהם. הסיבה פשוטה: הלב הענק שלו שראוי לקבל ביטוי גם בקבוצה של רמי מדהלה ושות’. ההערכה היא כי לא ירחק היום שכהן יאייש גם את העמדה הבכירה של מדהלה (ותזכרו איפה קראתם זאת לראשונה)

אחרי שנים בהן סייע לאחרים להיבחר – הן לוועד העובדים והן לראשות ומועצת העיר, משה כהן – מהעובדים האהובים בעירייה עושה צעד ענק מבחינתו והערב (ראשון) משחרר פצצה ומודיע כי הוא מתמודד לוועד העובדים של עיריית רחובות

.

אין ספק: משה כהן הוא האדם הכי נכון להיות בוועד העובדים ולהילחם עליהם.

הסיבה פשוטה: בשגרה הוא מסייע לעשרות משפחות מקומיות מידי יום ומניח באופן מופלא את הלב והנשמה על שולחן העבודה – ולו כדי להעניק שירות לתושבי העיר. אין סיבה שעובדי העירייה לא ייהנו מהאיכויות האלו של כהן.

הגיע הזמן של העובדים לתת את הבמה לכהן בן ה-46, נשוי לטלי ואב לשלושה, המאייש את עמדת סגן מנהל אגף האכיפה בהצלחה מרובה.

עכשיו הגיע הזמן להעניק מוועד העובדים – לעובדים – את מה שצריך. אין ספק, משה כהן ישדרג לחלוטין את הוועד הקיים בראשות רמי מדהלה – שתפס את הכסא החזק מזה שנים רבות.

ההערכה היא כי לא ירחק היום שכהן יאייש גם את העמדה הבכירה של מדהלה (ותזכרו איפה קראתם זאת לראשונה) והשאלה המרכזית היא האם מדהלה יחבק את כהן לשורותיו או יעשה הכל כדי שלא ייבחר…

לדברי כהן, “היום הגשתי מועמדות לחברות בוועד העובדים בעיריית רחובות!! מי שמכיר אותי יודע שתמיד דלתי פתוחה בפני כולם. בכל שעה, בכל זמן ובכל מקום. אני מכבד את כולם ובאמת ובתמים חושב שאני ראוי לא פחות מיתר המתמודדים. בעזרת השם נעשה ונצליח!” כתב וגרף למעלה מארבע מאות לייקים בשעה אחת.

את דרכו החל כמנהל בריכת וייסגל. ב-2004 כשהמקום פשט את הרגל החל לעבוד בחברה שסיפקה שירותי מיסים בלוד – ולאחר מכן בעיריית רחובות, באותה חברה.

“נקלטתי למערכת ולמדתי אותה”, סיפר בראיון שהעניק לידיעות רחובות ומיינט רחובות לפני 4 שנים “הייתי פקיד והרווחתי כלום כסף, חילקתי התראות בשמש והתחלתי מהשטח. אין לי קרובים ודודים ודודות בעירייה. באתי איך שאני, מטר שבעים ושמונה, חולצה וג’ינס, זה מה שאני. אנשים היו מתקשרים בשעה 23:00 בלילה ואני הייתי יוצא כדי לחבר מים”.

בשנת 2015, החברה שבה עבד כהן הפסיקה לתת שירות לעיריית רחובות, ובמקומה נכנסה חברה אחרת.

“אחרי כל העזרה והדברים שעשיתי מצאתי את עצמי בחוץ”, הוא מספר. פחות משנה לאחר מכן הבין ראש העיר הבלתי מעורער רחמים מלול להוציא את החברה שסיפקה את השירות לעירייה ולהקים מחלקה עירונית לאכיפה עם עובדי עירייה, ומינה את בניהו שרעבי למנהל המחלקה, ואת משה כהן לסגנו.

“הפלוסים בזה שאני יכול לעזור עולים על המינוסים של הקושי בתפקיד. כשבאה מישהי בוכה והיא יוצאת מחייכת, אין יותר טוב מזה, אני מרגיש כאילו זכיתי במיליון דולר. בכל מקום יש דלת ועוד דלת ועוד דלת עד המנהל. אצלי הדלת פתוחה. הכי קל להגיד: ‘אדוני, יש לך חוב? תשלם, ביי’. ומה אחר כך? מה אני אקח הביתה? שדפקתי אנשים? הכסף לעירייה ייכנס בכל מקרה”, סיפר באותו ראיון מיוחד של העיתונאית המוערכת אביגיל קדם – אותו ניתן לקרוא בלחיצה כאן.

 נמשיך לעקוב ולעדכן.◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: ארכיון | ליזה ללוצאשווילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן