news08.net/ads.txt

האם נמצא פתרון למשבר הצהרונים באילת? כל הפרטים בכתבה!

צהרונים

מדי שנה יכלו הורים לתלמידי כיתות א’-ב’ להמשיך את פעילות הקייטנות של ילדיהם בצהרונים של רשת המתנ”סים גם בחודש יוני, אך השנה הוחלט לבטלם. לטענת מנכ”לית הרשת, איריס כהן, מאז החזרה ללימודים מהפוגת הקורונה הממושכת ירד הביקוש לצהרונים באופן דרסטי. מבירור נוסף שערכנו, ככל הנראה נמצא פתרון לסוגיה המורכבת שלא נותנת מנוח להורים.

מדי שנה, הורים רבים שולחים את ילדיהם לבית הספר של החופש הגדול שמקיימת רשת המתנ”סים. נדבך נוסף שההורים לוקחים בחשבון זה להשאיר את הילדים עוד שלושה שבועות עם החברים לכתה במסגרת זולה (300 ש”ח בלבד), כזו שתיתן להורים שקט תעשייתי לפחות בין השעות 8:00-13:00. הרי שהשנה, נחרדו ההורים לגלות כי מסיבה לא ברורה הוחלט ברשת המתנ”סים שלא לקיים בקיץ הזה את הצהרונים.

מנכ”לית רשת המתנ”סים באילת איריס כהן הסבירה מדוע לא מפעילים צהרונים מרוכזים כמו בעבר: “השנה, רשת המתנ”סים מפעילה מגוון של קייטנות לילדי אילת, משך חודש וחצי (עד אמצע חודש אוגוסט). בשלושת השבועות הראשונים, נפעיל בגנים ובבתי הספר של החופש הגדול ברחבי העיר, עד השעה 13:00. בגנים, ישנה אופציה גם ליום ארוך עד השעה 16:00. בכיתות א’, ב’ – במשך כל השנה (חודשים: ספטמבר – יוני) אנחנו מפעילים את תוכנית “ניצנים”, צהרון של משרד החינוך. לצערנו, בעקבות הקורונה, חלק גדול מההורים, מצאו מענה אחר, ולא החזירו את ילדם לצהרון “ניצנים”. כך שרשומים 150 ילדים, בכיתות א’,ב’ בכל בתי הספר יחד.

מספר חד ספרתי בכל בית ספר, לא מאפשר את הפעלתו, מבחינת עלויות. לשמחתי, לאחר שיחה עם מירי קופיטו – מנהלת אגף החינוך, העירייה לקחה על עצמה סבסוד מסגרות של חמישה בתי הספר (בהם מספר הילדים הגבוה ביותר), כך שהצהרון יפעל בהם גם בחודש יולי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן