news08.net/ads.txt

האם ראש העיר פרסם פוסט מסית? או שמדובר בדמיון התושבים?

ראש העיר קרית גת, אבירם דהרי, בוודאי לא שיער לעצמו שפוסט שעלה לפני חמש שעות בדף הפייסבוק הרשמי של עיריית קרית גת, אשר כותרתו “כך מתמודדים עם נגיף ההסתה!!” יעורר זעם וסערה בקרב תושבי העיר. ככל הנראה מדובר בפוסט שהועלה כתגובה לדברים שהבאנו לכאן ביום שישי לפיהם חלק ממוסדות החינוך הדתי נפתחו ופועלים כרגיל. התושבים טוענים שמדובר בפוסט מסית. 

להלן חלק מהתגובות שנרשמו על ידי התושבים. לא נגענו:
מקריאת הפוסט לא ברור מה הקשר בין התמונה לבין הכתוב, ראש העיר מבזה את החילונים, זה מתחיל בהאשמה כלפי החילונים, שינוי רחובות ותיקים לרחובות ע”ש רבנים, ראש עיר בושה!! במקום להתעסק בעיקר מתעסק בלגונן על הדתיים ולהוביל לפילוג נוסף ולהכפיש את החילונים. במילה אחת – בושה. לך הביתה כבר!

ברור הרי שחרדים בקרית גת יתנהגו בדיוק כמו חרדים בכל מקום – ידאגו לעצמם. אותם ממש לא מעניין רמזור כזה או אחר, גם לא סגר. אצלם הכל פתוח תמיד כי הם לא חלק מהמדינה באמת, והחוקים לא חלים עלים ובטח שלא היגיון בריא. המקל מכה בחילונים בזמן שהחרדים אוכלים את הגזר של כולם. החילונים אדישים ולא מאוגדים כמוהם ולכן הם מפסידים בכל דבר.
מדהים! רק שבמקום לבלבל לנו את המוח תתחיל לפעול. לא ראיתי פקח/שוטר אחד בעיר שבמצע אכיפה. ימי שישי בעיר הם פוטנציאל אדיר להדבקה, הן במאפיות והן בסופרים וחנויות הביג. אז במקום לספר לנו על הצרות שלנו וכמה תושבי כרמי גת הם הגורם לצרות של כל העיר הכושלת הזאת , תתחיל לעבוד! סע לשבוע לירוחם עם מחברת ועט ותתחיל לרשום!
פשוט חוצפה שראש העיר משתמש ככה בעירייה.
את החרדים לא מעניין לא רמזור קורונה לא רמזור בכביש ולא תמרור! סתם בשביל הקטע… הם חוצים כבישים באמצע הכביש לא במעבר חציה בלי להסתכל ימינה ושמאלה ואם אתה עם רכב תזהר בעצמך שלא לדרוס אותם כי אתה תהיה אשם. יש להם חוקים משלהם. אז גם בקורונה אין להם חובה לשים מסיכה . מבחינתם שכולם ידבקו . אז למצב הזה יש אשמים וזה כולם חרדים דתיים חילונים !!! לגבי הארנונה שלא הבנתי מה הקשר לפוסט אבל נניח. למה לפי הפוסט הזה אנחנו צריכים להיות אסירי תודה לחרדים שבזכותם אנחנו גרים פה ? מקבלים בזכותם הטבות??? אנחנו כאן גרים בזכות מחירי הארנונה האסטרונומיים שאתם גובים! מעניין באמת מה מחירי ארנונה בקריה החרדית בהשוואה לכרמי גת תביאו נתונים!

 

פוסט מסית. קצת פספסת את המטרה….

אני חושבת שהדבר היחיד שהתושבים שלך הבינו מהפוסט הזה זה מי באמת מעניין אותך ומי לא.
במקום לקרוא לקירוב לבבות השתמשת בעמוד עירוני שאמור להיות ניטרלי בכל הנוגע לדעות פוליטיות או בהשתייכות למגזר כזה או אחר לקידום האג’נדות הפרטיות שלך על גבם של התושבים שלך.

עיריית קרית גת לא עושה לאף אחד טובה שהיא מקדמת בנייה שמכניסה לה מאות מיליוני שקלים לכיס. ולא עושה טובה לאף אחד כשהיא “מכניסה” תושבים מחוץ לעיר. אולי אפילו היא צריכה לומר להם תודה.

אולי אפילו כדאי שתתחילו להבין שמגיעים לכאן אנשים שגם יש להם למה להשוות את ההתנהלות של העירייה והעומד בראשה.
נקודה למחשבה בפעם הבאה שתזרקו לתושבים שלכם בפרצוף למה הם לא בסדר כשהם כועסים על מגזר מסויים.
ואולי כדאי, אם כבר, שתעלו פוסט נגדי, אם אתם באמת בעד שיוויון ועדיין לא הבנתם שאתם מתנהגים כמו הילדים שיושבים בבית כרגע ומתגעגעים לגננות שלהם.
ורק לשם הבהרה, אין לי שום דבר נגד אף אדם או מגזר. יש לי בעיה עם דמות מוניציפלית שמפלה באופן גלוי את התושבים שלה.
בלאבש.

פוסט מטומטם!!!!!! ומפלג ביותר!!!!! בלבול שכל אחד גדול !!! תעוף כבר תעוףףףףףףףףף!!!!!!

אתה פשוט ראש עיר בושה!! אתה חייב לפנות את הכיסא וכל התושבים צריכים להתעורר שזה יקרה! ביזיון מה שהולך פה בזכות החרדים החילוניים ״מרווחים״ בינתיים מי שמשלם הון זה התושבים החילוניים ומקפחים אותם בין אם זה בחינוך, תשלום ארנונה ועוד!!

פוסט משסע ומפלג ביותר!! במקום לחבר להוות דוגמא ולהראות את הטוב שיש בין התושבים הצבעוניים שיש בעיר!!

הפוסט הזה הוא בפני עצמו הסתה ברורה ומכוונת להחזיר לשיח הציבורי את שנאת החינם שנבחרי ציבור מפיצים.

מה אתה מנסה ליצור פילוג בכוח? תפסיק כבר עם הפוסטים ההזויים שלך ותתחיל לטפל במצב בעיר. כל הארץ מתקדמת ואנחנו תקועים איתך.

לך הביתה כבר!!!!! בושה לראש העיר הפוסט הזה!!!!!!!!!!!

למה הוא לא כותב שחרדים לא רוצים בכלל לעבוד והם כולם חיים על חשבוננו. את זה אתה לא רואה. תתבייש לך

לפי מה שנכתב בפוסט בזכות החרדים בעיר אנחנו מתקיימים? הם מאפשרים סבסוד גנים ובזכותם נחזור לשיגרה אחרי הקורונה?  יכול להיות שבאמת ראש העיר פרסם פוסט שמאדיר אוכלוסיה אחת ומדיר אחרת?

דבר אחד עשית… זה פוסט בו כולם מאוחדים….

וזה לא רק ראש העיר ברמה נמוכה ככה גם כל השותפים שלו חברי המועצה שדואגים לתחת שלהם בלבד! ואין אחד שלא עובד מאינטרס אישי הלבד! חבל שמה שמניע את העירייה הזאת זה מזימות, רמאויות גנבות חוסר אמון וכל זה לכאורה זאת למה העיר שלנו נתקעה בשנות ה 70! רק כרמי גת מתקדמת חחח תהפוך את כרמי כת למועצה ולך תהיה ראש המועצה שלהם אולי יותר יתאים לך

ובכן, ככה *לא* מתמודדים עם נגיף ההסתה. ככה מלבים אותו.

אתה ממש מפלג את העיר! וכל זה כדי לרכך את העובדה שהמסגרות החרדיות פותחות את שעריהן בתקופה הזו?

יאאאאא אני לא יודעת אם לצחוק או לבכות ועוד זה התגובה הרשמית של עריית קרית גת

נגמרו המילים!! פשוט בושה וחרפה שיש לנו ראש עיר כזה תמשיך להודות וללקק להם אם לא הם אתה כלום ושום דבר (ואין לי שום דבר נגד חרדים להפך) אין מילה אחרת חוץ מביזיון!

עיריית קריית גת בעצם אומרת שאנחנו התושבים צריכים להכיר לה תודה שהיא ״קלטה עולים חדשים מכל התפוצות״ מה יעני אני צריך לנשק לכם את הרגליים כי יש בעיר רוסים ואתיופים? עיר עם כמעט 90 אלף תושבים בלי מקומות בילוי ובלי עסקים שפועלים בשבת בגלל ראש עיר אחד עם דעה שונה אז מר אבירם דהרי היקר את הפילוג בעיר לא אנחנו יצרנו אתה יצרת עם העדפות שלך כלפי ציבור אחד על פני השני

לא זכור לי שחילוני אחד התלונן על זה שלמגזר החרדי יש קווי אוטובוסים השלהם לכם חלקי הארץ שלא עוברים בשום מקום בעיר חוץ מקריי החרדית ולא זכור לי שאני התלוננתי לפני שנה שרציתי לנסוע לצפת באוטובוס שיש לחרדים במיוחד לא הנהג ולא כמה אנשים שהיו באוטובוס לא הסכימו שאני יעלה איתם…! בקשה לי אלך מר דהרי אתה ראש העיר לא של מגזר אחד אלא של כל העיר גם אם בכרו בך או לא תדאג גם לאחרים כי גם אנחנו היינו כאן עוד לפני שאתה נכנסת לתפקיד הזה…!

אחד הפוסטים המסיתים ביותר שהיה מקום המדינה

בבקשה לכל “עובדה” שאתם מעלים פה, תוכיחו את זה ע”י משהו מוחשי… משהו שניתן לעיין בו!!! לא סתם דברי שקר שהובאו לעולם מדמיונו ההזוי והלא ממש בריא! נ.ב עובדה מאוד חשובה! דהרי מנהל תביעות כנגד אנשים שיש לו אינטרס להתנגח בהם ומפסיד כל פעם מחדש!! וכל זה על חשבון משלמי המיסים!!! כמה הפסדים כאלו? מעל 20?

מערכת חדשות 08 תוהה מתי יבינו שם בעיריית קרית גת שהרשומה שהועלתה גרמה לנזק רב תדמיתית – ויסירו אותה מהפייסבוק. נמתין לכך. הערת מערכת: חברי מועצת קרית גת, איפה אתם? כדאי שתשמיעו קול, ויפה שעה אחת קודם. הנה, ראש העיר הרים לך לוולה, אתם רק צריכים להבקיע את הגול לרשת. ויפה שעה אחת קודם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן