news08.net/ads.txt

ראש עיריית רמלה: “השקענו מיליוני שקלים בהחלפת תשתיות וניקוי הניקוזים והביובים”

תושבי רמלה תוהים לעצמם מדי שנה האם בעיית ההצפות בעיר תטופל, אך במהרה מתבדים. שלשום, העיר הוצפה ברחובות רבים, לאחר שמערכות הניקוז קרסו. הבוקר (רביעי) ראש העיר, מיכאל וידל התייחס לטיפול השוטף של העירייה במזג האוויר הסוער וציין כי התשתיות הוחלפו במיליוני שקלים.  לכאורה,  לא כך נראה המצב.
כזכור, ביום שני תושבים רבים תיעדו הצפות במסדה, בן צבי, צה”ל, ויצמן, ההגנה, רמב”ם, בר אילן, הכניסה לשכונת האומנים בעקבות קריסה של מערכות הניקוז.
מיכאל וידל התייחס למזג האוויר: ” אנו ערוכים בשטח עם כלל הכוחות וצוותי העבודה העירוניים שיפעלו בימים אלה לשמירה בראש ובראשונה על בטחון תושביי, על זרימת התנועה בעיר ועל מתן מענה מהיר לכל בעייה בכל שעה במהלך היום. עיריית רמלה בראשותי עשתה הכנות רבות במשך כל ימות השנה עבור מזג האוויר הסוער הזה. השקענו מיליוני שקלים בהחלפת תשתיות וניקוי הניקוזים והביובים בכל רחבי העיר. באם זאת אני מבקש ממכם תושביי היקרים, לשמור על עצמכם, לנהוג בזהירות בכביש, להימנע מנסיעות מיותרות, לשמור על הקרובים שלכם ולגלות שכנות טובה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן