news08.net/ads.txt

האסון במירון: יוסף מסטורוב בן ה-17 מרמלה, הובא למנוחות בעירו

ישראל ביום אבל, לאחר לילה שבו 22 מהנספים הובאו למנוחות, בזה אחר זה. במכון לרפואה משפטית עדכנו כי הושלם תהליך זיהוי 45 ההרוגים. 

מאות הגיעו להלווייתו של יוסף מסטורוב בן ה-17 מרמלה שנהרג באסון בהר מירון. אביו של יוסף ספד לו בבית העלמין החדש ברמלה ואמר: “היה לנו חלום לראות אותו מתחת לחופה, עם אחיו ואחיותיו. הוא אמר לי ‘אני הולך למירון’, אמרתי לו ‘מה אתה צריך ללכת לשם?’. הוא אמר לי ‘אבא, אני רוצה להתפלל כל הלילה ואז אחזור לישיבה’. אני יודע שעכשיו הוא לומד למעלה”. האב הוסיף: “איבדנו את אחד מבנינו הטובים ביותר שיש, הוא היה אוהב ומכבד כל אחד”. ראש עיירית רמלה, מיכאל וידל הספיד: “אין בפי מילים לתאר את הטרגדיה שעוברת המשפחה. יוסף היה תלמיד ישיבה חרוץ, אשר הקדיש את חייו ללימוד תורה. במהלך שמחת הילולת רשב”י אליה הגיע יחד עם חבריו לישיבה, מצא יוסף את מותו הטראגי. ביום הזה, העירייה עומדת לצד המשפחה. אני שולח תנחומים לכל המשפחות אשר איבדו את יקיריהם ומאחל החלמה מהירה לפצועים”.

קרדיט צילום: איחוד הצלה סניף שפלה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן