הארנונה בקריית גת היא מהגבוהות בארץ

כפיר סויסה מצהיר: “שמחתי מאוד לשמוע שדהרי פרסם שיפעל להורדת הארנונה, אני רק שואל איפה הוא היה במשך 20 שנה כשהארנונה רק עלתה ועלתה?!? מה שהוא לא עשה, הוא כבר לא יעשה”

הבחירות לראשות עיריית קריית גת בפתח – וכידוע הן תתקיימנה ביום ראשון הקרוב, 10 במרץ. בתום ספירת הקולות כולם יידעו האם כפיר סויסה יחליף את אבירם דהרי לאחר שני עשורים, או שמא תושבי קריית גת יסללו לדהרי את חמש השנים הנוספות על הכסא הנחשק.

המועמד לראשות העיר קריית גת כפיר סויסה התייחס לפני זמן קצר לנושא הארנונה בעיר. “הארנונה בקריית גת היא מהגבוהות בארץ”, אמר. “שמחתי מאוד לשמוע שדהרי פרסם שיפעל להורדת הארנונה, אני רק שואל איפה הוא היה במשך 20 שנה כשהארנונה רק עלתה ועלתה?!? מה שהוא לא עשה, הוא כבר לא יעשה”, אמר סויסה.

“תושבי קריית גת חכמים יותר מכל תעמולה זולה. אני מתחייב לפעול להוזלת יוקר המחיה ולמנות צוות עבודה מקצועי שיפעל מול הגורמים הרלוונטיים, על מנת לשנות את שיטת חישוב השטחים ולהוזיל את הארנונה באופן שגם יאושר ע״י משרד הפנים. לא רק מס שפתיים. גם אני אבא ל-3 ילדים קטנים ואני יודע בדיוק כמה יוקר המחיה לא פשוט למשפחות צעירות בפרט ולכלל התושבים בקריית גת בכלל. נפעל בשכל וארתום את כל הקשרים שלי במשרדי האוצר והפנים כדי שהארנונה בכרמי גת ובקריית גת – תוזל. זה יהיה אחד מהנושאים הראשונים שאטפל משולחן ראש העיר”.

סויסה מתייחס גם לסוגיית הצעירים והבילויים בעיר. לדבריו, “הגיע הזמן שתושבי קריית גת יוכלו לבלות בעיר ולא יצטרכו לנסוע עד לאשקלון. אף אחד לא יכפה את דעתו על אחר. זאת ההתחייבות שלי בפניכם. מול קמפיין השנאה והדיל המושחת של דהרי ושינדלר: אנחנו נרבה באהבת חינם כל הדרך לניצחון”.

עוד הוא מתייחס למערב העיר. “⁠בניגוד לשקרים, לא תוקם עיר חרדית במערב העיר. בהנהגתי, מערב העיר, כמו כל חלק אחר בקריית גת, יהיה מקום מושבם של חילונים, דתיים, מסורתיים, חרדים, ספרדים, אשכנזים. כל אחד יוכל להתגורר היכן שירצה. ובכלל, הסטטוס קוו יישאר ואף אחד לא יכפה את דעתו על האחר, כפי שאמרתי לכל אורך הדרך. הם יכולים להמשיך לשקר, זה לא יעזור להם. הקריית גתים חכמים”, אמר.

“שנית, ⁠לאורך קמפיין הבחירות אני זוכה לתמיכה גדולה מאוד מכל קצוות הקשת הפוליטית, כנראה שיש מי שזה מפריע לו ולכן דהרי רץ לחתום על דיל מושחת עם שינדלר וזולדן שמכרו את כל העקרונות שלהם בשביל תפקידים. הוא מנסה לגנוב את הקולות שלכם, קולות השינוי כדי להמשיך להישאר בתפקיד ולכן מקדם קמפיין שנאה שקרי ואנטישמי. ⁠ ⁠בבחירות הקרובות הבחירה תהיה בין ראש עיר חדש וצעיר עם ניסיון רב שיהפוך את קריית גת לבירת התרבות, הפנאי, החינוך והספורט של ישראל, לבין ראש עיר שדואג למקורבים, מזניח את העיר וגורם לכך שכולנו צריכים לנסוע בכל יום לאשקלון בשביל דברים בסיסיים. קמפיין השנאה והדיל המושחת לא ימנעו מאיתנו לעשות את השינוי שאנחנו מחכים לו כבר 20 שנה. ב-10.3 קריית גת יוצאת לדרך חדשה ואף דיל מושחת לא יעצור אותנו!”.

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן