news08.net/ads.txt

הבוקר: המשאית הירוקה של קק”ל הגיעה לרמלה; וידל: “מברך על היוזמה המדהימה של קק״ל”

מי שאוהב לציין את ט”ו בשבט בנטיעות, בשנה הנוכחית נאלץ לשנות תוכניות. מגפת הקורונה, הסגר והריחוק החברתי מאלצים אותנו לחגוג השנה קצת אחרת. בקק”ל החליטו שעל נטיעות לא מוותרים, ואם הציבור לא יכול להגיע לשטחים הפתוחים כדי לטעת, השתילים והנטיעות יגיעו אליו.
במשאית נפתחה במה ירוקה עם הפעלה מוזיקלית עם מיטב שירי ארץ ישראל ושירי ט”ו בשבט. מדריכי קק”ל שליוו את המשאית חילקו שתילים ושי צנוע לציבור, הכול בהתאם לנוהלי התו הסגול ושמירה על ריחוק חברתי.
ראש העיר מיכאל וידל אמר: “אני מברך על היוזמה המדהימה של קק״ל שבחרה להגיע עם משאית השמחה לרמלה ולשמח את ילדי העיר לרגל חג האילנות. נמשיך את שיתוף הפעולה בינינו. חג שמח״.
“אנחנו מציינים השנה את חגיגות ה-120 להיווסדה של קרן קימת לישראל”, אומרת לאה פדידה, מנהלת אגף קשרי ציבור בקק”ל. “עבורנו ט”ו בשבט הוא החג שלו אנחנו מחכים ומצפים כל השנה, כדי לברך ולהודות על הטבע היפה והעשיר שיש במדינת ישראל. החלטנו השנה בצל מגפת הקורונה להגיע ולחגוג עם הציבור הרחב את החג קרוב לביתם, לקיים את מצוות החג ולראות את החיוכים מבעד למסכות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן