news08.net/ads.txt

הבוקר: לא יתקיימו הלימודים ביבנה, המקלטים פתוחים

על רקע האלימות המתפתחת מכיוון רצועת עזה, וירי הרקטות הבלתי פוסק, גם יבנה נכללת ברשימת היישובים בהם לא יתקיימו לימודים. העיר גובלת במרחק 40 ק”מ מהרצועה והחשש הוא כי הירי יגיע לעיר. לא יתקיימו לימודים בכל מוסדות החינוך בעיר כולל מעונות יום, צהרונים וכן בחינוך המיוחד (אף לא ביישובים שמחוץ לעיר).
כמו כן לא תותר פעילות במבנה של מעל 50 אנשים ובשטח פתוח לא יותר מ-10 אנשים. המקלטים הציבוריים פתוחים ועומדים לרשות הציבור בשעת הצורך.
עירית יבנה פרסמה כי יש לוודא כי המרחבים המוגנים הביתיים מוכנים, כולל הימצאות מים ומזון (בקבוקי מים סגורים – לפחות 3 ליטר לאדם) ומלאי מזון סגור, ציוד חיוני כגון ערכת עזרה ראשונה, תרופות, פנס ורדיו. הנחיות אלה תקפות עד להודעה חדשה עליה נודיע בהמשך ובהתאם לצורך. כמו כן, מרכז השליטה עירוני 106 עומד לרשותכם 24 שעות ביממה בכל שאלה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן