news08.net/ads.txt

הבחירות בגדרה מתחממות: גילי אפטר משנה כיוון

גילי אפטר, חברת מועצת העיר לשעבר, הכריזה הבוקר רשמית על הצטרפותה לרשימתה של זוהר גוילי בבחירות המוניציפליות. 

גילי אפטר, חברת מועצת העיר לשעבר, הכריזה הבוקר רשמית על הצטרפותה לרשימתה של זוהר גוילי בבחירות המוניציפליות.  אפטר, שהחזיקה את תיק הנוער במועצה, פועלת לאורך שנים במסגרות התנדבותיות שונות במועצת גדרה ובישוב בכלל. בין היתר, שימשה בתפקידים בכירים בוועדי ההורים של בתי הספר וגני הילדים, ואף לקחה חלק בתכנון אירועי 120 שנה לגדרה. 

את גילי אפטר מכירים רוב תושבי גדרה, לאר הפעילויות החברתיות והמסגרות ההתנדבותיות הרבות בהן לקחה חלק לאורך השנים. גילי שימשה בין היתר כחברת הועד המנהל בעמותת ‘נאות גדרה’ (השכונה הצבאית) עם הקמת השכונה, ועסקה רבות בתכנון וייזום אירועים שכונתיים, חיזוק הקשר עם התושבים ומתן מענה לבעיות. אפטר לקחה בעבר חלק בהקמת אתר האינטרנט השכונתי ודאגה לקשר בין תושבי השכונה בין מחלקות המועצה השונות. במסגרת הפעילות בשכונה היתה גילי אמונה גם על תכנון התקציב השכונתי וביצועו באופן הטוב ביותר מול הספקים השונים. 

במסגרת עבודתה, אפטר היא עובדת סוציאלית בבית החולים הגריאטרי-שיקומי הרצפלד, כיום במחלקת השיקום האורטופדי בעבר במחלקת הסיעוד המורכב.  במסגרת תפקידיה שם, אפטר אמונה על הקשר עם משפחות המטופלים ומשמשת כרכזת הועדה למניעת אלימות כנגד מטופלים בבית החולים. 

“תושבי גדרה מבקשים שינוי משמעותי כמעט בכל היבטי החיים בגדרה, ואני מאמינה שאפשר וצריך לשנות כדי שכל תושבי גדרה יחיו כאן טוב יותר. צרכי הציבור בגדרה תמיד עמדו לנגד עיניי, בכל מסגרת מקומית שבה התנדבתי ואני גאה על ההזדמנות לחבור לזוהר, ויחד- לשנות מן השורש. החל מהדאגה לתשתיות הבסיסיות ביותר, דרך היצע התרבות והפנאי החסר בגדרה ועד לחיזוק משמעותי של מרקם החיים הקהילתי שהשתנה עם גדילתה של המושבה – את כל אלה צריך  ואפשר לשדרג החל מהבחירות הקרובות. אני מאמינה בזוהר ובחזון שהיא מייצגת ויחד, ככוח נשי חזק ומקצועי שיודע להקשיב לרחשי ליבו של הציבור, נוכל לעשות ולשנות למען גדרה טובה יותר”, אומרת גילי אפטר.  

זוהר גוילי, המועמדת לראשות המועצה, אמרה על ההצטרפות: הרשימה הנבנית מציעה לגדרה עתיד טוב יותר. גילי, שאין די מילים שיסבירו את תרומתה למרקם החברתי ולעשייה בגדרה, היא כוח חיזוק משמעותי ויחד- עם האמונה המשותפת בחשיבות העשייה הציבורית והקשבה לרחשי הלב של התושבים נוכל להפוך את החזון למציאות ולקדם את גדרה בכל היבט. ברוכה הבאה גילי”.

אפטר היא בעלת תארים ראשונים בעבודה סוציאלית, בתקשורת ובחינוך ובעלת תואר שני בעבודה סוציאלית.  גילי אפטר היא אמא ל-4 בנים, כולם לומדים או למדו בבתי הספר במושבה. 

 

 

צילום: שרית שערבי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן