news08.net/ads.txt

הבחירות ליו”ר אזורי הגנים בהנהגה ההורית העירוני יצאו לדרך!

הנהגת ההורים העירונית רחובות עורכת כמדי שנה את הבחירות ליו”ר אזורי הגנים בהנהגה. בשנה החולפת נציגי ההורים פעלו בתחומים רבים: לאחר שנים של מאבק, כל תשלומי ההורים בגנים (למעט הזנה) ייגבו השנה על-ידי עיריית רחובות ולא על-ידי חוויות, בהתאם להוראות חוזר מנכ”ל משרד החינוך.

הגבייה בדרך זו תאפשר פיקוח ושקיפות בניהול הכספים למול ההורים; לבקשת ההורים נפתחה לבסוף קייטנת עולים לכיתה א’ בבתי הספר בעיר כדי לאפשר לילדים היכרות מקדימה עם ביה”ס ולהקל עליהם את המעבר;  התנהל מו”מ על מחירי החוגים בגנים כך שהמחיר יהיה תואם לשירות הניתן; ההורים וועדי הגנים קיבלו במשך כל השנה מענה שוטף לפי הצורך בענייני מחסור בצוותים, תחזוקת הגנים, בעיות שעלו בצהרונים, פתיחת קייטנות, התמודדות עם אתגרי הקורונה, ניהול כספי ההזנה וכד’. הנהגת ההורים העירונית מזמינה הורים שילדיהם לומדים בגני העירייה בשנה הנוכחית ורוצים לקחת חלק בפעילות להגיש מועמדות להבחר כיו”ר אזור גנים עד ליום חמישי ה-14.10.2021 דרך הקישור.

גני הילדים בעיר משויכים ל- 10 אזורי בחירה ופעילות. תשעה מתוכם אזורים על פי חלוקה גאוגרפית: רחובות המדע, רחובות ההולנדית וכפר גבירול, מערב העיר-צפון, מערב העיר-מרכז, שרונה והיובל, קריית משה ורחובות הצעירה, מזרח העיר-צפון ומרכז, רחובות החדשה, אושיות אבני חן וההגנה. והעשירי הוא גני החינוך המיוחד. לכל אזור יבחר יו”ר אשר ייצג את הורי הגנים בו בהנהגת ההורים העירונית. רשימת המועמדים הסופית תפורסם ב- 17.10.21 והבחירות תתקיימנה ב- 20.10.2021. פרטים מלאים על הבחירות: תקנון, אזורי גנים, תוצאות לכשיהיו ומידע נוסף ניתן למצוא באתר הבחירות.

צופית גולן, יו”ר ההנהגה ההורית העירונית: “אנו גאים על הפעילות של נציגי הגנים מאז בחירתם ושילובם בהנהגה העירונית לפני שלוש שנים. הנהגת ההורים העירונית רואה חשיבות מרבית בייצוג כלל ההורים שילדיהם במוסדות החינוך בעיר, מהגנים ועד התיכון. אני מודה לכל אחד מהמתנדבים על הפעילות הענפה והברוכה למען הגנים באזור שלו ובעיר כולה בשנה החולפת ומצפה להמשך עבודה פורייה עם הנציגים שיבחרו השנה.”

בכל שאלה נוספת ניתן לפנות להנהגת ההורים במייל [email protected] או בהודעה פרטית בדף הפייסבוק.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן