news08.net/ads.txt

הבחירות לכנסת ה-22 | ד”ר באום, מסייעת לעמיר פרץ, זהר בלום לכחול-לבן, איטל בציר-אלשיך למחנה הדמוקרטי – ועמי פיינשטיין? עצור

חברת מועצת העיר, ד”ר רוני באום, התנדבה לסייע הבוקר לעמיר פרץ ומפלגת העבודה. “שימו אמת בקלפי”, ביקשה מהעוברים והשבים בקלפי שבבית הספר “שריד”. ד”ר באום אמרה לחדשות אפס שמונה: “ברור לכולם הוא שאם העבודה-גשר חזקה – יהיה היום מהפך. אם העבודה-גשר תהיה חלשה – נתניהו יקבל ממשלת חסינות. זה קרב צמוד, כל קול קובע. אני קוראת למצביענו לצאת להצביע ולהביא למהפך המיוחל”.

בכחול-לבן גייסו כוחות גדולים ברחבי העיר רחובות, זהר בלום מ”מ ראש העיר וחברי המועצה אבי קינד, אוה גור, שמוליק בר-דנזאן. בלום: “אחדות ואהבת חינם מול פילוג ושנאת חינם. הבחירה בידיים של כל אחד ואחת מכם! צאו להצביע”.

איטל בציר-אלשיך – יו”ר המחנה הדמוקרטי ברחובות והרן יקיר, התגייסו למשימה להחלפת השלטון. לדברי בציר-אלשיך “כולי תקווה שבבחירות הללו נקים יחד גוש להרכבת ממשלת גנץ שכולל את מפלגת המחנה הדמוקרטי כי גם אם לגנץ יהיו את מרבית המנדטים אלמלא המפלגות הממליצות – נפסיד את הבחירות. אני קוראת לכולם להתקשר לחברים ברחבי הארץ להגיד תודה על מה שהיה ועכשיו רוצים עתיד חדש וטוב יותר. המציאות שבה אנו חיים לא שמה את ילדינו במרכז בהשקעות בתחום החינוך, מערכת בריאות קורסת, יוקר המחייה גורם למחצית מהמשפחות לחיות על אוברדפרט של 25 אלף ש”ח בחודש ובטח ש-1800 טילים שעפים לעוטף עזה במהלך שנה אחת אינם מבטיחים בטחון. האחריות שלנו כהורים לתת לילדינו את כל הכלים להתמודד עם אתגרי העתיד ולדאוג להורינו להזדקן בכבוד”.

ואילו עמי פיינשטיין שוב עורר מהומה בחשד שחילק שקיות גראס לתושבים. צפו בסרטון

Publiée par Ami Fienstien sur Mardi 17 septembre 2019

ויש גם את אלו שהצביעו – ויצאו להתנדב ולעבוד במחלקת ילדים ב’ של קפלן, בהן האשה הראשונה של העיר, הגב’ זהבה מלול, רעיית ראש העיר, שלא מפספסת את יום ההתנדבות השבועי שלה כבר שנים רבות.

הבחירות לכנסת ה-22 | ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, הצביע: "מקווה שהתוצאות תהיינה טובות לכלל עם ישראל ושלא נזדקק למועד ג’"

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן