הביטחון ברמלה הוגבר; וידל לתושבים: “עושים הכל על מנת להבטיח את ביטחונכם”; איך הם הגיבו?

“בשל המצב הביטחוני, קיימנו – ואנו ממשיכים לקיים – הערכת מצב עם כלל הגורמים הרלוונטיים, בהם משטרת ישראל ואגף הביטחון בעירייה”, כך אומר מיכאל וידל לאחר שני פיגועי הטרור שהתרחשו בבאר שבע ובחדרה וגבו 6 קורבנות. “מיד עם היוודע דבר הפיגוע הנורא, הורתי להציב כוחות שיטור מחוץ לגני הילדים ולבתי-הספר, וכן לבצע סיורים באזור מוסדות החינוך בעיר”, הוסיף. “לצד זאת, אנו עושים הכל על מנת להבטיח את ביטחונכם, לרבות הפניית כלל משאבי אגף הביטחון בעירייה לטובת העניין, והגברת משימות האכיפה ברחבי העיר. אני קורא לכם מכאן לגלות עירנות ולדווח למשטרה על כל אירוע חשוד. גם המוקד העירוני 108 זמין עבורכם לכל בעיה. בהזדמנות זו אני רוצה לשלוח תנחומים למשפחות הנרצחים ולנפגעים בפיגוע הטרור הרצחני. נמשיך להיות חזקים ביחד, ונדע להתגבר”.

את הדברים פרסם וידל ברשת הפייסבוק והתושבים מיהרו להתייחס. “חכם בשמש. אתה מביא אותם בבוקר כשההורים נמצאים ומפזרים תבואו לשם בשעה 10 כלב אין שם והילדים שלנו נמצאים שם כל יום צריך להגיד שמע ישראל שהילדים חוזרים הביתה בשלום!! אתה צריך להביא לשם שומר נקודה!! לא ניידת שיושבת ומסתכלת באייפון אם אתה באמת רוצה להוכיח את עצמך זה הזמן שלך למען התושבים!!!! המקום נמצא באתר בניה מלא בבני דודים למה צריך לחכות שיקרה אסון ואז להתעורר !! למה???” כתבה אחת התושבות. תושבת נוספת: “חארטה!!! הניידות בגנים בדיוק לשעה למען השתקת ההורים והם בעצמם אממרו שבשמונה יזוזו משם”. שרשרת התגובות המשיכה: “ישר כח לכל התומך בעניין אנו האזרחים חייבים להתייחס לכל דבר חשוד ולהיות ערניים” וגם ההצעות: “תציב גם סיורים אחרי צהריים בגינות ציבוריות. נהיה מפחיד לשבת שם!! ותגבירו אבטחה בקניון! בבקשה תדאג שיהיו סריקות מוגברות באיזור חט״ב נווה יונתן, איזור שבדכ נפיץ ראשון”.

מן העבר השני, כותב אחד התושבים: ראש העיר כבר מאתמול מטפל בנושא הרגיש
בשונה מכמה פוליטיקאים שרוקדים על מה שקרה ועשו מהעניין הפיגוע פוליטי ורוקדים על דם הנרצחים .
ואחר מוסיף: “כל הכבוד כבר אתמול בלילה ראינו כוחות ביטחון בכל פינה. שאפו ראש העיר”

תושב העיר מסכם את ההרגשה הכללית בימים אלו ברמלה: “מסוכן בעיר שלנו לא פחות מאיו”ש. חובה לקדם את המעמד של התושבים כזכאים לנשיאת נשק כמו בשטחים. בבקשה אל תפקירו את החיים שלנו””.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן