news08.net/ads.txt

הביקורת הבאה של עירית קרית גת: בנובמבר 2020

כל רשות מקומית מחויבת בבדיקת ליקויי בטיחות שנתיים במתקני משחקים לילדים. עוד מחויבת הרשות בהצבת שלט ברור ליד כל מגרש משחקים עם הפירוט מתי נערכה הבדיקה האחרונה ומתי הבאה ומי הבודק.  אי ביצוע בדיקות תקופתיות הן עבירה.  בקריית גת מתברר שיש מתקני משחקים שלא עברו בדיקה שכזאת. לדוגמא מתקני המשחקים במגרש המשחקים ברחוב אדוריים. סכנה לילדים.

הבדיקה האחרונה במגרש המשחקים ברחוב אדוריים בקריית גת הייתה בחודש נובמבר 2019 כך על פי הרישום. הבדיקה הבאה צריכה להיות בנובמבר 2020. אבל  משום שהתאריך חלף כמעט לפני חצי שנה ואין רישום חדש כנראה שלא הייתה בדיקה. אולי זאת הסיבה שאיש לא יודע שהנדנדה במקום שבורה.

זו לא פעם ראשונה שהשילוט המדווח על ביקורת תקופתית בצמוד למגרשי המשחקים בקריית גת אינם תקינים. בפעם הקודמת לכמעט פני ארבע שנים טענה העירייה שמדובר ברשלנות של הבודקים שבדקו את המתקנים כנדרש אבל לא שמו מדבקה חדשה. אז ושונו כעבור כחודש כל המדבקות לשנים הנכונות..

נכון לשעת כתיבת הידיעה בחרה עיריית קריית גת שלא להגיב. הורים, תשגיחו אם אין ביקורת על המתקנים זה יכול להיגמר באסון.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן