news08.net/ads.txt

הבית נשרף, תושבי רחובות התגייסו לעזרה: בתוך 24 שעות – 11,908 שקלים נאספו

מחווה מרגשת ויוצאת דופן למשפחה שביתה עלה בלהבות ונהרס כליל • תושבי רחובות בשיתוף ארגון נחמה החליטו לקחת יוזמה, ולסייע כלכלית למשפחה שנותרה חסרת כל

 

ביום שישי האחרון שריפה כילתה את ביתה של משפחה עם 4 ילדים בעיר רחובות. ארגון נחמה לישראל אשר פועל בעיר מיד התייצב לימין המשפחה וגייס סכום לא מבוטל של 11,908 ש”ח! באירגון נחמה לישראל מבקשים להודות לכל השותפים שתרמו עבור המשפחה שביתם נשרף. סכום זה במדויק עובר כרגע למשפחה, וזאת על מנת להעניק להם רוגע כלכלי לתקופה הקרובה.

מארגון נחמה נמסר: “תודה רבה לכל מי שנרתם ועזר בכל דרך כדי שנוכל לסייע ולו במעט למשפחה שביתה נשרף כליל. בזכותכם יש להם את היכולת להתקיים ולהתחיל מחדש”.

בארגון ציינו: “ארגון נחמה לישראל פועל בעיר רחובות למען משפחות מתמודדות ומחלק מדיי שבוע סלי מזון בעלות של 150 שח. אנו זקוקים לסיוע במתנדבים ולחלוקה וכן בתורמים על מנת להמשיך את הפעילות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן