הבן של כולנו, והיום? | לא תאמינו כיצד נראים החיים החדשים של אלאור עזריה: פרטים בכתבה

עד לפני כמה שנים הוא היה בכותרות בפרשה שהסעירה מדינה שלמה, וכיום אלאור עזריה הרחק מאור הפלאשים של המצלמות והידיעות החדשותיות. מבדיקות שערכנו, גילינו מהר מאוד על התעסוקה החדשה בחייו. אז מסתבר שאלאור הוא לא אחר מאשר קונדיטור. כן כן!, בתמונות שפורסמו, נראה אלאור עזריה לבוש במדי טבח, כשלצידו עוגות רבות שעמל עליהן שעות. אלאור נראה מחויך בחייו החדשים ונראה שאין כל זכר לפרשה הקשה שפקדה אותו ואת משפחתו. 

כזכור, פרשת אלאור אזריה החלה ב-24 במרץ 2016 לאחר ששני מחבלים תושבי חברון הגיעו לעמדת צה”ל בתל רומיידה ודקרו את אחד החיילים. השניים נורו על ידי החיילים. אחד מהם נהרג מהירי, והאחר, נפצע קשה. כעבור מספר דקות ירה סמל  אלאור אזריה בראשו של א-שריף, ששכב על הקרקע, והרג אותו.

לאחר תחקיר מבצעי נפתחה חקירת מצ”ח נגד אזריה והוא הועמד לדין בבית דין הצבאי. בראשית 2017 הורשע אזריה בהריגה ובהתנהגות אינה הולמת ונידון ל-18 חודשי מאסר בפועל, 12 חודשי מאסר על תנאי והורדה לדרגת טוראי. לאחר שריצה תשעה חודשי מאסר, שוחרר מהכלא. מעשהו, העמדתו לדין והרשעתו של אזריה, כמו גם התגובות של צה”ל והמערכת הפוליטית, עוררו פולמוס ציבורי נרחב בישראל – בהמשך לדיון שהחל עוד קודם לכן ביחס להוראות פתיחה באש במהלך גל טרור פלסטיני.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן