news08.net/ads.txt

הבעל הגיש תביעה לגירושין, לאחר שנחשף לחיפושיה של אישתו בגוגל

משפחות רבות נוהגות לחלוק מחשב מרכזי. אך כאשר שוכחים לצאת מחשבון הגוגל, או כאשר נמנעים מלמחוק את היסטוריית החיפושים, עלולים בני המשפחה האחרים לגלות בדיוק את מה חיפשתם, וזה עלול להיות מביך ביותר.

בדיוק תרחיש שכזה קרה לבני זוג, הורים לילדים  – אך במקום מבוכה קשה, פקדה את הבעל חרדה עזה, לאחר שנחשף לחיפושי אשתו. על פי התביעה לגירושין אותה הגיש הבעל  לבית הדין הרבני באמצעות עו”ד שירה שואף דגן – הוא גילה יום אחד, כי אשתו חיפשה בגוגל מספר פעמים את הביטויים: “איך מכינים כישוף שיגרום למחלה”, “ואיך מכינים אוכל שיגרום למחלה”.

הבעל המבוהל התקשר לעו”ד שואף דגן, אשר טענה שעל פי ניסיונה, סביר להניח אשתו מנהלת רומן מאחורי גבו. הגבר לא האמין, אך שכר חוקר פרטי, שגילה כי אשתו אכן מנהלת רומן סוער מאחורי גבו, וכי החיפושים המחרידים שלה בגוגל, ביטאו את רצונה לפתוח בדף חדש. לנוכח השנאה והמיאוס העזים שהשתקפו מחיפושי האישה, מיהר הבעל לפתוח בהליכי גירושין. בימים אלו מצויים הצדדים בתביעות הדדיות בבית המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן